Je zou in 2004 9847,22 netto bij mogen verdienen.. vreemd zeg...quote:Op maandag 9 mei 2005 11:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Ik heb vorig jaar ¤8600 verdient ofzo dat lijkt me toch niet teveel. Ik dacht dat ik wel in aanmerking zou komen voor belastingteruggave![]()
Ik hoop stiekem dat ik toch geld terug krijg en zo niet dan niet. Volgend jaar weer een kansquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:36 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... da's wel raar. Maar laat maar niks horen, je krijgt vanzelf wel post van de belastingdienst... misschien valt het allemaal nog wel mee
Hier ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:24 schreef kikoooooo het volgende:
ik kan t ook wel gebruiken zo langzamerhand idd
ff mn roodstaan gat opvullen, want dat is niet mis
Voor een verjaardag van a.s. zaterdag naar ik aanneem?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:32 schreef OMG het volgende:
[..]
Maar dat geld kan ik best gebruiken eigenlijk.
Heeft geen invloed op de aangifte, als die voor 1 april binnen is krijg je voor 1 juli 'n bevestiging met resultaat van je aangifte..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:32 schreef OMG het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik heb mijn aangifte rond dezelfde tijd, begin/half februari, verstuurd en vorig jaar had ik het geld op 27 april. Nu nog niets.
Eind februari/begin maart kreeg ik bericht dat mijn elektronische handtekening niet klopte en heb toen een nieuwe opgegeven... ik weet niet of dat nog invloed heeft op het later krijgen of iets dergelijks.
Maar dat geld kan ik best gebruiken eigenlijk.
O ja, dat moet ik dus nog even bevestigen per e-mail. Helemaal vergetenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:40 schreef Coenebaas het volgende:
[..]
Voor een verjaardag van a.s. zaterdag naar ik aanneem?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |