Je zou in 2004 9847,22 netto bij mogen verdienen.. vreemd zeg...quote:Op maandag 9 mei 2005 11:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Ik heb vorig jaar ¤8600 verdient ofzo dat lijkt me toch niet teveel. Ik dacht dat ik wel in aanmerking zou komen voor belastingteruggave![]()
Ik hoop stiekem dat ik toch geld terug krijg en zo niet dan niet. Volgend jaar weer een kansquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:36 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... da's wel raar. Maar laat maar niks horen, je krijgt vanzelf wel post van de belastingdienst... misschien valt het allemaal nog wel mee
Hier ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:24 schreef kikoooooo het volgende:
ik kan t ook wel gebruiken zo langzamerhand idd
ff mn roodstaan gat opvullen, want dat is niet mis
Voor een verjaardag van a.s. zaterdag naar ik aanneem?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:32 schreef OMG het volgende:
[..]
Maar dat geld kan ik best gebruiken eigenlijk.
Heeft geen invloed op de aangifte, als die voor 1 april binnen is krijg je voor 1 juli 'n bevestiging met resultaat van je aangifte..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:32 schreef OMG het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik heb mijn aangifte rond dezelfde tijd, begin/half februari, verstuurd en vorig jaar had ik het geld op 27 april. Nu nog niets.
Eind februari/begin maart kreeg ik bericht dat mijn elektronische handtekening niet klopte en heb toen een nieuwe opgegeven... ik weet niet of dat nog invloed heeft op het later krijgen of iets dergelijks.
Maar dat geld kan ik best gebruiken eigenlijk.
O ja, dat moet ik dus nog even bevestigen per e-mail. Helemaal vergetenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:40 schreef Coenebaas het volgende:
[..]
Voor een verjaardag van a.s. zaterdag naar ik aanneem?![]()
Ik kreeg de brief vandaagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:24 schreef kikoooooo het volgende:
ik kan t ook wel gebruiken zo langzamerhand idd
ff mn roodstaan gat opvullen, want dat is niet mis
Dat zijn goede berichten! Ik verwacht ook nog het een en ander over 2003 en ik vroeg me af of je dan onderop de stapel zou komen of zo. Maar misschien dus nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:26 schreef Dirkh het volgende:
Wat me trouwens wel opviel, ik heb dit jaar ook een aangifte gedaan voor 2003 voor iemand en die had het binnen een maand rond. Definitieve aanslag en het geld op de rekening.
Verschillende kantoren hebben ook verschillende taken. Papieren aangiftes worden bijv. in Heerlen gescand (Kwam ik achter om dat daar mijn aangifte al een half jaar bleek te liggen zonder dat men er iets mee van plan was). Vervolgens gaat het naar het regiokantoor voor beoordeling. In geval van teruggave gaat het daarna nog een keer naar Apeldoorn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:51 schreef ElisaB het volgende:
Kan me overigens niet voorstellen dat het op Sofinummer gaat. We hebben toch allemaal verschillende belastingkantoren?
Vorig jaar kreeg ik t geld, en de brief een week laterquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:22 schreef PeRi het volgende:
Je krijgt toch altijd eerst een brief voor het geld op je rekening staat? Ik heb nog geen enkel bericht iig.
En ik had het meteen in het begin, half januari geloof ik, ingevuld.
Zullen wij vriendjes worden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:57 schreef ElisaB het volgende:
Oi, spannend hoor. Ik verwacht zo ongeveer een derde jaarsalaris terug en dat kunnen we ont-zet-tend goed gebruiken
Ik ga eerst vriendjes worden met iedereen die nog geld van me tegoed heeft. En als er dan nog over is, dan koop ik nog een nieuwe auto. En als er dan nog over is, dan trek ik wel even aan je hempjequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:04 schreef Dirkh het volgende:
Zullen wij vriendjes worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |