Ik hoorde van iemand dat als je minder dan ¤ 100,- moet terugkrijgen, je niks terug krijgt. Kan iemand hier bevstigen dat dat eigenlijk gewoon onzin is, zoals ik vermoed?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:43 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zit verdomme al de hele tijd te wachten .. is toch weer ¤40 die ik krijg!
Dat is zware onzin, alleen als 't bedrag 13 euro of minder is krijg je nix terug omdat de administratiekosten dan hoger zijn...quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand dat als je minder dan ¤ 100,- moet terugkrijgen, je niks terug krijgt. Kan iemand hier bevstigen dat dat eigenlijk gewoon onzin is, zoals ik vermoed?
Zoiets dacht ik al, maar ik wilde het toch even verifiëren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat is zware onzin, alleen als 't bedrag 13 euro of minder is krijg je nix terug omdat de administratiekosten dan hoger zijn...
Het zelfde geld met betalen hequote:Op donderdag 5 mei 2005 21:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat is zware onzin, alleen als 't bedrag 13 euro of minder is krijg je nix terug omdat de administratiekosten dan hoger zijn...
quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:38 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik zit ook met smart te wachten ....![]()
Mijn achternaam begint met een V.... Zal ook wel aan het einde staanquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:05 schreef ondeugend het volgende:
Ik zal weer één van de laatsten zijn, mijn handtekening klopte weer eens niet
Met 1 week doen ze misschien niet moeilijk, maar officieel hoor je dan al niet meer bij de 'voor 1 april'-periode, dus is het goed mogelijk dat je je geld pas na eind juni gaat krijgenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:41 schreef ruby het volgende:
Ik heb het een week te laat naar de Belastingdienst verzonden. Hopelijk zijn ze evengoed snel met uitbetalen.
Dat maakt helemaal niets uitquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:15 schreef Rapaille het volgende:
Ik kreeg het vorige week donderdag ofzo al binnen. Maar ik heb mijn aangifte ook wel erg vroeg gedaan dit jaar (tweede week van januari)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |