Zoals beloofd..
Het werkt gewoon niet, elke dag ruzie's, gisteren had hij iets grof gezegd wat totaal niet door de beugel kon. Familiefeestje gehad, van zijn familie. Was erg leuk maar die pijnelijke stiltes beviel me niet. Heb open kaart gespeeld, gezegd dat ik geen liefde meer voor hem voel maar irritatie.. Hij houdt en is nog steeds verliefd op me. Ik houd wel van hem maar ben al bij lange niet meer verliefd.
Ik was bij hem ingetrokken, nu ga ik weer naar m'n ouders. Zijn ouders en mijn ouders staan achter mijn beslissing. Het is een moeilijk manneke, met een gebruiksaanwijzing. 'We leren elkaar kennen door ruzies' zegt hij. Ik bedank daarvoor. Ik heb geen zin om elke dag, mij boos te maken omdat ie weer nors of zeikerig doet. Ik wil rust en geen gezeik. Ik ga mijn tijd niet verdoen met kat en muis spelletjes. Ik ben zelf ook geen heilige, maar elke dag ruzie maken om niets en hij is niet geintersseerd in de mede mens vind ik gewoon ziekelijk
![]()
Hij en zijn bedrijf.. Heb niets tegen work alcoholics, maar hij praat alleen maar daarover..
Enfin, er is nu een last van mn schouders gevallen. Hij heeft er erg moeilijk mee, maar dat is niet mijn pakkie aan. Ik vind het jammer, maar het werkt gewoon niet meer