Ja dat las ik ook... volkomen logisch... als je er een leuke nacht van wil maken...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:19 schreef SHE het volgende:
Hij woont dichbtij en toch blijft ze slapen?![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:20 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook... volkomen logisch... als je er een leuke nacht van wil maken...
![]()
Weet jij wel hoe lang 1 cd duurt... 50 minuten ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:38 schreef SHE het volgende:
Ik dacht even dat ik gek was.
Maar het staat er toch echt. In mijn geval zouden alle alarmbellen wel gaan rinkelen...Wtf?
Om cd's uit te wisselen, moet ze gaan slapen bij een vreemde gozer die lekker dichtbij woont...
Joehoeeeeeeeeee![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:40 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe lang 1 cd duurt... 50 minuten ?
nou en dan 20 cds...
.... en aangezien de gozer maar een brander heeft die maximaal 2x brand..
Heerlijk verhaal dit om te verkopen.
Precies... het verhaal lezende lijkt het me al sterk dat je vriendin niets wil doen... maar dat geen van tweeen niets zou willen... dat kan ik me niet voorstellen...quote:Oh nog 1 ding: Zij hoeft natuurlijk niets van plan te zijn, maar misschien hij wel.
En als hij slechte bedoelingen heeft loopt zij een trauma op en voel jij je de rest van je leven schuldig omdat je haar in haar eentje hebt laten gaan
Ja en toen waren we aan het branden, en toen waren de lege cds op, dus konden we de volgende dag pas nieuwe halen, en toen wilde ik naar huis gaan, maar hij had de deur op slot gedraaid en toen was ie de sleutel kwijt geraakt, en toen gingen we een slotenmaker zoeken op internet maar internet lag er uit en de helpdesk van chello was al gesloten, en zijn tegoed was op van z'n mobiel en mijn batterij was leeg en ik had geen lader bij dus ik kon jou ook niet bellen................quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:05 schreef SHE het volgende:
[..]![]()
Mooiste verhaal wat ik ooit heb gehoord
" Ja euh, ik ga ff cd's uitwisselen, maar moet dan wel blijven slapen "
" Maar hij woont om de hoek! "
" Euh ja, maar het zijn vrij volle cd's "
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:12 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja en toen waren we aan het branden, en toen waren de lege cds op, dus konden we de volgende dag pas nieuwe halen, en toen wilde ik naar huis gaan, maar hij had de deur op slot gedraaid en toen was ie de sleutel kwijt geraakt, en toen gingen we een slotenmaker zoeken op internet maar internet lag er uit en de helpdesk van chello was al gesloten, en zijn tegoed was op van z'n mobiel en mijn batterij was leeg en ik had geen lader bij dus ik kon jou ook niet bellen................
.......... maar er is niks gebeurd.. echt niet![]()
ok, dan zou ik het gelovenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:43 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Hij woont op 8 hoog.. dat weet je toch![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:05 schreef SHE het volgende:![]()
Mooiste verhaal wat ik ooit heb gehoord
" Ja euh, ik ga ff cd's uitwisselen, maar moet dan wel blijven slapen "
" Maar hij woont om de hoek! "
" Euh ja, maar het zijn vrij volle cd's "
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |