Tja er zijn ook gekken die uberhaupt in een CRX willen rijden en nog erger geld betalen voor zo'n bodykit. Maar dat neemt niet het recht van iemand om dat ding te jatten. Iedereen moet met zijn poten van andermans eigendommen afblijven. Hoe lelijk en fout een CRX ook is. Ik gun het die sjonnie niet om zijn getjoende wagen onder zijn voeten vandaan gestolen te zien.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:25 schreef ook_gek het volgende:
heel die CRX is lelijk en snap niet dat iemand zo een ding wil jatten![]()
Jij zou denk ik hart in actie gaan bellen om de dader op te sporen en een grote bos bloemen aan te bieden om te bedanken dat je verlost zou zijn van die kut CRX.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:03 schreef ook_gek het volgende:
ik heb geleerd altijd positief te blijven. Dus bij deze ga ik positief denken.
Yep weer een CRX van de straat
mooi idee ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jij zou denk ik hart in actie gaan bellen om de dader op te sporen en een grote bos bloemen aan te bieden om te bedanken dat je verlost zou zijn van die kut CRX.
Wendy van Dijk erbij: Ohhh wat een held, ook_gek is nog nooit zo gelukkig geweest.
Was het niet grofvuil ophaal dag in Amstelveen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:45 schreef Robbie1979 het volgende:
Wat een oerlelijke wagen zeg.
Zoiets haal je toch niet weg???
Ik ken ze ook niet vinden.quote:Op zondag 8 mei 2005 04:19 schreef Soldier2000 het volgende:
Weet je wat ik me nu eig afvraag, deze topic heeft ook op honda-fanatics en streelegalhonda gestaan, en op allebei de forums zijn is dit topic verdwenen, en de topics die daarover gestart worden worden meteen verwijderd?
Wat is er gebeurt?
quote:me crx is gestolen TG-TJ-45 als je iets weet bel 06 29 43 33 70 voor het laatst gespot in haaksbergen!! says:
weg gehaalt omdat hij misschien mee las
Teringmongool.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:03 schreef ook_gek het volgende:
ik heb geleerd altijd positief te blijven. Dus bij deze ga ik positief denken.
Yep weer een CRX van de straat
TS is de eigenaar nietquote:Op maandag 9 mei 2005 11:40 schreef Metro2005 het volgende:
Stond die wagen nou in die studentenplaats?
en al dat gezeik over of die crx nou wel of niet mooi is. Tjeez. Ik ben er ook niet zo'n fan van maar daar gaat het in dit topic toch niet over! Die gast is z'n auto kwijt! En niet een standaard opeltje astra maar een auto waar veel werk en tijd in is gestoken. En dat maakt zo'n auto inderdaad uniek en je baalt enorm als dat gestolen wordt. Kan ik me helemaal voorstellen.
TS, ik hoop echt dat je auto snel weer terug te vinden is maar ik zou er niet al te veel op rekenen. Meestal worden die dingen direct doorgereden naar polen of in onderdelen verkocht
haaksbergenquote:
Waarom via haaksbergen Dld inrijden? Als je niet via de A12 of A1 wilt kun je makkelijk met maar 15min vertraging via 10-tallen onbewaakte overgangen veel dichterbij de snelweg de grens over, ipv met minimaal 1u vertraging via Haaksbergen.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haaksbergen![]()
komt richting grensnaja mail door hele bedrijf heen gegooid dus de omgeving enschede wordt in de gaten gehouden......
richting grens zei ik....quote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom via haaksbergen Dld inrijden? Als je niet via de A12 of A1 wilt kun je makkelijk met maar 15min vertraging via 10-tallen onbewaakte overgangen veel dichterbij de snelweg de grens over, ipv met minimaal 1u vertraging via Haaksbergen.
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
richting grens zei ik....
uit amstelveen naar haaksbergen, zo bedoelde ik het.....
mis ik ietsquote:
waar staat die garage dan, want die ken ik niet bij The Borderquote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef Eliminator20 het volgende:
Misschien een tip:
Ik zag een soortgelijke CRX staan in een garage bij de kalfjeslaan in A'veen, vlakbij de border.
wanneer?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef Eliminator20 het volgende:
Misschien een tip:
Ik zag een soortgelijke CRX staan in een garage bij de kalfjeslaan in A'veen, vlakbij de border.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |