Kingdom of Heaven toevallig?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:14 schreef Airelle het volgende:
Ik ga uit eten vanmiddag en vanavond naar de bios.
Is de CDA niet de grootste?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jee ik schrok al.
Ik snap echt niet dat de PvdA de grootste partij van Nederland is.
Dan echt nog liever Groenlinks.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Alles beter dan die vuile hypocriet van de PvdA.
Echt als we het hebben over populisme.
Hij waait met alle winden mee en daarbij is het gewoon een irritante man.
Ik heb dan liever dat JP, Zalm, Van Aartsen of wat mij betreft Wiegel premier wordt.
Ik wilde naar de Erasmusbrug gaan, tot ik een kijkje nam op die site. Wat een paupers komen daar. Echt belachelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik was van plan naar het bevrijdingsfestival in zwolle te gaan, maar ik weet niet of ik daar nog zin in heb.
Ja, die gaan aardig snel jaquote:
quote:
Eh..paupers?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wilde naar de Erasmusbrug gaan, tot ik een kijkje nam op die site. Wat een paupers komen daar. Echt belachelijk.
Goedemorgenquote:
Jij stond toch ook niet achter de ideeen van de PvdA?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:16 schreef Dizer het volgende:
[..]Mijn Evelien, wat doe je! We zijn het ergens niet met elkaar eens
![]()
![]()
![]()
Ja ik ben nu ook niet meer zeker.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goedemorgen
Uuhm, als ik het goed heb begrepen is CDA de grootste, maar ik las iets over 50 zetels voor PvdA. Hoe kan dat dan
Ik zei het tegen mezelf hoorquote:
In de peilingen wel maar niet in het parlement lijkt me.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:19 schreef Svensational het volgende:
50 zetels voor de PVDA dat ken nooit
Jaaaaaahquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij stond toch ook niet achter de ideeen van de PvdA?
Zijn we het daar tenminste WEL over eens.![]()
Oeh!quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:20 schreef Svensational het volgende:
Met de eerste verkiezingen hadden ze ergens in de 20 ofzo en na de tweede verkiezingen was de verhouding PvdA/CDA 41/43 of zo iets?
Waarom weet ik dit
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaaaaah
Aah gelukkig we lopen weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |