Huh?Moet je 21 zijn voor de PABO? Nee toch?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:07 schreef PeRi het volgende:
Skaai? Je wilde toch altijd naar de pabo? Maar je bent geen 21 toch? Anders kon je die 21+ test doen. FF gaat die waarschijnlijk wel doen, als hij het haalt. Hij wordt weliswaar eind van het jaar 21, maar hij mag 'm wel doen dan. Heeft 'ie nagevraagd.
O ja, laat maar zitten dan Svenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, hij heeft een schoffel
Makes two of usquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, ik draai geloof ik een beetje door van al dat afstuderen
Tuurlijk.quote:
Tuurlijk, alles voor dequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
ja, dan ga je dat weer als excuus gebruiken om niet te hoeven studeren.
Nou, ik wou altijd naar de Pabo. Maar ik vind heel veel leuk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:07 schreef PeRi het volgende:
Skaai? Je wilde toch altijd naar de pabo? Maar je bent geen 21 toch? Anders kon je die 21+ test doen. FF gaat die waarschijnlijk wel doen, als hij het haalt. Hij wordt weliswaar eind van het jaar 21, maar hij mag 'm wel doen dan. Heeft 'ie nagevraagd.
Ja. dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, als ik toch met micky ga trouwen... (moet ik er alleen ff voor zorgen dat hij de komende 10 jaar niemand anders krijgt, anders gaat het niet door) die krijgt wel een goede baan
Nee, maar er is wel zo'n test. Als je bijvoorbeeld geen/niet het juiste diploma hebt en ouder dan 21 bent.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Huh?Moet je 21 zijn voor de PABO? Nee toch?
Euh, volgens mij moet er nog gewassen worden, en ik heb een hele berg strijkgoed liggen... gaat goed komen hoor, die 10 jaarquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja. dat kan ook natuurlijk
Wat ga je in die tussenliggende 10 jaar doen dan?![]()
In de zin van dat je vervelend tegen PeRi bent ja, ouwe brompot.quote:
Whehehequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, hij heeft een schoffel
Misschien kan je artikelen schrijven over kunstzinnige maaltijden voor kinderen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou, ik wou altijd naar de Pabo. Maar ik vind heel veel leuk.
Ik vind Journalistiek tof, Koken lijkt me super, design ofzoiets, maar ik weet het echt niet.
Ik was heul niet vervelendquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
In de zin van dat je vervelend tegen PeRi bent ja, ouwe brompot.
Uh, je mag later in m'n designkeuken voor me koken en op de kinderen passenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind Journalistiek tof, Koken lijkt me super, design ofzoiets, maar ik weet het echt niet.
Trouwen met je seksrelatiequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, volgens mij moet er nog gewassen worden, en ik heb een hele berg strijkgoed liggen... gaat goed komen hoor, die 10 jaar
We kunnen elkaar de hand schudden, ik wist het ook twee jaar niet en nu ga ik de PABO maar doen..quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
En er daarna wat over schrijven in het buurtblaadjequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Uh, je mag later in m'n designkeuken voor me koken en op de kinderen passen![]()
Jij ook al.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
We kunnen elkaar de hand schudden, ik wist het ook twee jaar niet en nu ga ik de PABO maar doen..
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:12 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Deze zou me wel een stukje los moeten kunnen trekken
Nee, duhquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:13 schreef Svensational het volgende:
[..]Daar wíl ik niet eens op lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |