Krak, ik zat heel lekker te smikkelen van een meloen krab en garnalen dingus.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ja! We gaan eten!
Krab! Wie is er nog meer dol op krab?
Dat zeg ik, maar krijg dat andere niet uit mijn hoofd, vind het zo smerig klinken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:20 schreef krakkemieke het volgende:
Nee joh! Krabsticks zijn gemaakt van vis met smaakdinges. Dat is gewoon witvis gemengd met smaak en kleur.
die surimi dingen? Toen ik bij de visboer werkte ooit wel eens gehad, veeeeeel te zoet die dingen, bah.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:20 schreef krakkemieke het volgende:
Nee joh! Krabsticks zijn gemaakt van vis met smaakdinges. Dat is gewoon witvis gemengd met smaak en kleur.
Ik weet dat het niet gemanipuleerd is..quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:24 schreef krakkemieke het volgende:
Krabsticks, of surimi, is gewoon gekleurde zooi met toegevoegde smaak. Genetisch gemanipuleerd is heel wat anders. Dan zou een vis of garnaal iets anders presteren dan normaal.
Ja en ben er bijna altijd bij als ie dicht gaatquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Aloha!
Jullie hebben flink doorgeluld zie ik zeg
Deel 13 alweer, gaat echt hard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |