Ik heb het idee dat Milan er precies hetzelfde over denktquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:23 schreef Guard het volgende:
even Milan laten uitrazen en dan professioneel afmaken...

Ja, mijn hart slaat niet over als er weer eens een bal over/tegen de lat/naast vliegtquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, het is echt spannend voor de neutrale toeschouwer.

Rare namen om je kinderen te noemen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:23 schreef Peregrijn het volgende:
Ben toch blij dat ik die nacho's en guacamole al van te voren had gemaakt. Wil hier toch niets van missen

quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, mijn hart slaat niet over als er weer eens een bal over/tegen de lat/naast vliegt
Ik zou het gewoon leuk vinden dat een Nederlands team in de halve finale zou staan.

Finale mutsquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, mijn hart slaat niet over als er weer eens een bal over/tegen de lat/naast vliegt
Ik zou het gewoon leuk vinden dat een Nederlands team in de halve finale zou staan.

Dat idee heb ik dus ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
wtf, in de verlenging telt een milan goal ook dubbel?
dat is zo oneerlijk, want psv had dus 90 minuten om een uitgoal te maken en milan krijgt dan 120 minuten.
pffff

Ja, en PSV mag 120 minuten thuis spelen, en Milan maar 90quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
wtf, in de verlenging telt een milan goal ook dubbel?
dat is zo oneerlijk, want psv had dus 90 minuten om een uitgoal te maken en milan krijgt dan 120 minuten.
pffff

Er staan al 2 NL clubs in de halve finalequote:Op woensdag 4 mei 2005 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]

Doos.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:24 schreef Isabeau het volgende:

quote:

Ik ben benieuwd!quote:

Hup Milanquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:26 schreef Bananenman het volgende:
Goeie smileys.

Haha, woman of the matchquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:24 schreef Isabeau het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |