Wat een onzin, dat weet je nooit zeker. Net zo min als dat je zeker weet dat het bij Onur of Fly air mis gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:18 schreef je-roen het volgende:
Dit jaar gaan we met transavia.. wel wat duurder, maar dan weet je wel zeker dat je aan 1 stuk over komt..![]()
Hmmz, ik hoorde ook al dat op zijn minst twee toestellen die naar Charleroi vlogen ook al af te rekenen hadden met technische problemen... Toeval ;-)quote:
www.airfleets.netquote:Op maandag 16 mei 2005 20:10 schreef Griffintje het volgende:
Euhm, als ik die site van Onur Air moet geloven hebben ze: 5 MD-88, 5 A-321 en 2 A-300.
Als ik vervolgens de registraties check op airliners.net dan kom ik tot de vaststelling dat er maar 2 A321 's bij zitten en de rest A300's zijn.
Kennen ze het verschil niet ofzo?![]()
Trouwens op de site zelf staat:
TC-ONJ A-321 09-07-1996
TC-ONK A-300B4 09-09-1996
TC-ONL A-300B4 09-09-1996
TC-ONM MD-88 07-05-1997
TC-ONN MD-88 07-05-1997
TC-ONO MD-88 09-05-1997
TC-ONP MD-88 03-06-1997
TC-ONR MD-88 27-06-1997
TC-ONS A-321 01-07-1998
TC-ONT A-300B4 27-11-2000
TC-ONU A-300B4 28-03-2000
TC-ONY A-300B4 11-12-2001
TC-OAA A-300/600 25-06-2002
TC-OAB A-300/600 23-06-2002
En deze info klopt weer wel.
haha, en dan word dat vliegverbod misschien verkort, wat een grap zeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:54 schreef Griffintje het volgende:
[..]
Hmmz, ik hoorde ook al dat op zijn minst twee toestellen die naar Charleroi vlogen ook al af te rekenen hadden met technische problemen... Toeval ;-)![]()
Die hebben immers geen onderhoud nodigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:22 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ze moeten gewoon de A321's snel afgeleverd krijgen van Airbus dan is al het gezeur over.
Dag slimpiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:32 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Die hebben immers geen onderhoud nodig![]()
Ale Gertjequote:
Ja en ik ga morgen naar Marsquote:Die A320's daar hebben ze nooit problemen mee. En ze hebben van Airbus niet voor niets een Award gekregen m.b.t. maintenaince
quote:12-05-2005
SCHIPHOL - De Turkse luchtvaartmaatschappij Onur Air, die de afgelopen weken fel is bekritiseerd vanwege meerdere incidenten, is door vliegtuigbouwer Airbus onderscheiden met een Award of Excellence als gebruiker van de Airbus A321. Dit meldt een verslaggever van dagblad De Telegraaf vandaag (12 mei).
De onderscheiding komt op een bijzonder moment. De Nederlandse overheidsorganisatie Inspectie Verkeer en Waterstaat maakte deze week bekend dat Onur Air een vliegverbod wordt opgelegd als er nog één serieuze tekortkoming wordt vastgesteld.
Bull. Ligt aan de maatschappij.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:39 schreef Flyingdutchman het volgende:
Iedereen denkt/weet dat die A300's vaak een euvel hebben.
Alle 300's grounden. Good thinking.quote:Zet ze niet in, dan krijg je dat gezeur ook niet.
Hmm dan mis ik wat data op hun eigen site...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:56 schreef EagleJ het volgende:
[..]
www.airfleets.net
De oudste A300 in de vloot is uit 1976, de jongste is onlangs overgenomen van Lufthansa en komt uit 1996. Totaal 10 A300's. De data die hierboven staan zijn de data van toevoeging aan de Onur Air-vloot, niet de data van de eerste vlucht van de toestellen.
Verder hebben ze 2 A320's, 8 A321's, en 5 MD-80/90's.
Zie deze link en deze link voor alle toestellen.
wanneer en hoe heb je dit ontvangen?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:22 schreef Gerard-Joling het volgende:
Wat D reizen ons nu meedeelt over onze reis van 23 juli:
Evenementsreizen/ D-tours:
U kunt kosteloos omboeken naar een andere luchtvaartmaatschappij (indien beschikbaar) of bestemming. Ook bij Evenementsreizen/D-tours gelden de ANVR voorwaarden bij annuleren.
Omboeken naar ander vliegtuig zal lastig gaan aangezien het voor het verbod al niet meer mogelijk was. Andere bestemming bij d tours hebben we al bekeken maar er is niet echt veel (lees; geen) keus meer.
Lastig alemaal
Oh idd! Mijn voorhoofd knalde er bijna uit. Dat deed echt pijn!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:16 schreef dutchdevil het volgende:
ca. 5 jaar geleden met Air Anatolia gevlogen. Dat doe ik nooit meer. Slecht vliegtuig en luchtdruk in cabine was op zowel de heen als de terugreis niet goed waardoor je de hele vlucht en nog een tijd erna last van oorpijn had.
Staat op www.dreizen.nl onder het kopje "informatie over Onur air" Hier vind je hoe elke touroperator (ook OAD) met dit probleem omgaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
wanneer en hoe heb je dit ontvangen?
Wij hebben ook geboekt bij D-Reizen, en de reis wordt verzorgd door Oad. We vliegen 22 juni al namelijk, en wij hebben niets gehoord?
Zerg Geeeeer, het zal toch niet zo zijn dat je dit soort reisjes afwijst hè Geeeeeer?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:46 schreef Gerard-Joling het volgende:
Staat op www.dreizen.nl onder het kopje "informatie over Onur air"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |