abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:43:54 #101
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27986819
Ben gisteren weer opnieuw begonnen met het spel. Speel een Dark Elf, met de standaard major- en minor skils. Nog niet echt ver gekomen, zit nog in Seyda Neen. Maar al wel in het bezit van een redelijke som geld en al wat kleine quests gedaan.
A.M.A.B
  Moderator donderdag 16 juni 2005 @ 16:29:35 #102
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_27988510
En wat ga je doen? Fighter, thief, mage? Of een combinatie? En ga je braaf zijn of de klootzak uithangen?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:34:03 #103
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27988684
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wat ga je doen? Fighter, thief, mage? Of een combinatie? En ga je braaf zijn of de klootzak uithangen?
Thief natuurlijk, vind ik het leukste. Huizen binnensluipen enzo.
Is goed te combineren met marksman.

Ik ga me gedragen zoals ik me normaal ook gedraag.
A.M.A.B
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:35:55 #104
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27988765
braaf zijn

Ik ben inmiddels weer in lvl 10 Ben een Nord met customclass genaamd Viking. Lekker overal doorheen raggen Vanavond zal ik wat screens posten. Heb in Gnisis al alle Imperial Legion quests gedaan, dus ik heb een heel Imperial Legion armor (en die is best gaaf ). Heb ook een Bonemold armor, die wissel ik af en toe om of ik draag ze in combinatie. Ziet er best cool uit, Imperial Legion body armor en greaves. En dan voor de handjes en de voetjes het Bonemold armor

Is er overigens een heel goud of zilver armor in het spel? Dat lijkt me wel gaaf om te hebben En een Daedric armor, maar die moet je zeker in al die rare steden halen (met die gekke dwergennamen ofzow, Arhisdkgidkgl, zoiets )
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator donderdag 16 juni 2005 @ 17:19:57 #105
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_27990209
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:34 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Thief natuurlijk, vind ik het leukste. Huizen binnensluipen enzo.
Is goed te combineren met marksman.

Ik ga me gedragen zoals ik me normaal ook gedraag.
En later natuurlijk de Morag Tong joinen
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:21:03 #106
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27990248
Ja, waar kan je die joinen Doe ik natuurlijk pas als ik klaar ben he
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator donderdag 16 juni 2005 @ 17:34:11 #107
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_27990648
voor de zekerheid
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:39:07 #108
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27992388
Dank Ik had al meer van dat soort plekjes gevonden in diezelfde regio, kan je leuke monstertjes vinden
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_27994287
Level 10

Goud armor...mjah, die is er niet echt. Zilver armor wel, da's Steel Armor. Zier er een beetje uit als zilver he

Er is ook een mod met Adamantium armor, en daar zit een verhaal bij verweven ofzo, ik heb 'm niet.
Children of the night. What music they make.
  Moderator donderdag 16 juni 2005 @ 20:42:41 #110
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_27996091
Ik bagger nog steeds rond in mijn Dark Brotherhood armor Als zwaard heb ik een Glass Katana, en als 'schild' een Reinforced Glass Wakizashi
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:07:47 #111
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27996789
ff wat screenies van mijn char

Eerste is een combo tussen Imperial Legion armor en Bonemold, ziet er wel leuk uit zo 2e ren ik hard op weg naar Ilunbi 3e is mooi uitzicht in Balmora en bij de 4e regent het (zoals ook mn char ziet )






Overigens heb ik iets gaafs gevonden, maar ik weet niet of iedereen dat wil weten. Het gaat om een Daedra (Boethiah) wiens standbeeld kapot is gemaakt en je moet het opnieuw voor hem laten bouwen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator vrijdag 17 juni 2005 @ 20:15:20 #112
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_28027875
Ziet er goed uit, Maniac

Ik ga nog een fighter maken, maar zit te twijfelen tussen Orc en Redguard Oh, en hoe openen jullie die kist tijdens je eerste missie voor het legioen? Trainen jullie je security skill gewoon? Of kun je, door te persuaden, ervoor zorgen dat ze je die land deed geeft?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_28028058
Ik heb dr gewoon afgemaakt , dat was de snelste manier. Kreeg die kist zelf niet open op dat moment en ik kreeg dr ook niet zover dat ze dat ding gaf.

Hoorde later dat je hem ook kan krijgen door uit te zoeken wat er precies met dr man gebeurt is......
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
  Moderator zondag 19 juni 2005 @ 00:06:11 #114
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_28054695
Even voorstellen: Ragnar! Een überkvlte Nord Viking \m/, hier op jacht naar bandits die het leven van een Guar Herder zuur maken (missie voor House Redoran).

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 19 juni 2005 @ 00:17:37 #115
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28054892
Vervelend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.M.A.B
pi_28055633
Ik speel het nu ook al een tijdje. me character is een Nord met Crusader als class. heerlijke class is het, heavy armor, big ass zwaard en destruction spells

hier een foto van hem:



welke mods gebruiken jullie allemaal eigenlijk?
mijn lijstje met must have mods:

- Better Bodies
een echte must have mod die de kwaliteit van de lichaam van je character verhoogd en voor de viespeuken, naakte wijven

- Better Heads
Spreekt voor zich neem ik aan, hoger kwaliteit hoofdjes

- The Wildernis Mod 2.1
Voegt dieren toe aan het eiland (geiten, paarden, kippen etc.) erg leuk!

- Weathered Signs
Voegt tekst toe aan die bordjes die je onderweg tegenkomt, weet je waar je heen gaat (dat tekst is ook leesbaar)

- Armorer 1.92
Met deze mod kan je je eigen armor maken met mineralen die je vind op het eiland, handig voor mensen die geen geld hebben.

- Bank Mod 2.1
Voegt een bank toe in balmora, kan je je geld bewaren en geld verdienen dmv rente, hoe meer geld je op je bankaccount zet hoe meer rente je krijgt. ook kan je geld lenen waarna je het later weer moet terugbetalen met rente en je kan via dat bank een huis kopen in 1 van de bekende steden (balmora, caldera, pelagiad en nog een stad) heel erg handig.

- Add-on-pack _morrowind by Nemon
Voegt NPCs, services en huizen toe om de steden meer leven te geven

- Morrowind Additions Revamped
Voegt van alles toe in morrowind, boel nieuwe wapens dat verspreid ligt over het eiland, dus voor de schatzoekers is het echt een leuke tip. het voegt ook verschillende andere dingen zoals quests en er zijn een boel dingen verandert

- Private Mobile Base
Koop je eigen vliegende basis/huis die je ook nog kan upgraden met extra ruimte oid, je basis kan je overal heen teleporten. kost een boel geld om er 1 te halen tho

- The latest, Greatest Housing mod
This mod creates the Comfort Properties and Travel Service on the east side of St. Delyn Canal (Vivec). Adds several houses, over 20 NPCs, over 10 creatures, some armor and weapons, and several quests. (van de readme)

- Rational Wildlife mod
An update to many like-minded mods that've gone before, this one turns the suicidally crazed wildlife of Morrowind, Mournhold, and Solstheim into somewhat calmer creatures who generally try to avoid a fight, if possible. Even the diseased animals won't throw themselves at you without regard for life or limb anymore...unless you annoy them, of course.

While the animals usually won't charge you the moment they see you, many of them will attack if you approach too closely, or remain too close for too long. It's always best to keep your distance from something that can eat you.

This mod only affects 'animals'. It doesn't alter the behavior of daedra, undead, etc.

- Balmora Expansions 1.4
1 van me favo mods!

Mod doubles the size of Balmora by combining the work of over 40 mods effecting Balmora into a single cohesive mod. Also adds a complete sewer system, dungeons, quests and new material by Gorg, Jeremy and CanadianIce.

- Visual Pack XT
Verbeterd op grafisch gebied veel dingen, download hem alleen als je computer het aankan, voordat je hem installeer moet je wel een backup maken van je map(pen)

- MW_Visual_Pack_2.2_[nature]
Verbeterd de graphics van het natuur

- roman city of theopolis
Heb hem zelf nog niet uitgeprobeert maar heb hem uit voorzorg alvast geinstalleerd, het voegt dus een romeinse stad toe (nieuwe eiland) moet hem zelf nog ff checken

Verder heb ik alle officele plugins ook gedownload zoals de adamantium armor (die je op de screen ziet) koste me zo'n 35000 tot 40000 gold, zonder gebruik te maken van cheats

al deze mods kan je downloaden vanaf de websites die op de eerste post staat, verder heb ik veeeel head skins gedownload van mwsource.com zien er allemaal gelikt uit
.mwep
pi_28055750
quote:
Op zondag 19 juni 2005 00:17 schreef Cart_man het volgende:
Vervelend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.mwep
  zondag 19 juni 2005 @ 14:01:34 #118
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28062626
Lig ik rustig te herstellen van mijn wonden, word ik aangevallen door een assassin??

Ben blijkbaar niet geliefd bij sommige mensen. Hoort het bij een specifieke mod of zit het in een van de uitbreidingen?

Wel compleet nieuwe armor nu.
Deed het nog met chitin armor...is ook niet alles.
A.M.A.B
pi_28063067
Heb je Tribunal geinstalleerd? Want dan word je steeds aangevallen door de Dark Brotherhood als je gaat rusten.
quote:
Oh, en hoe openen jullie die kist tijdens je eerste missie voor het legioen? Trainen jullie je security skill gewoon? Of kun je, door te persuaden, ervoor zorgen dat ze je die land deed geeft?
Ik heb m gewoon opengemaakt, ik heb nl. een enchanted ring met 100 pts Open on Target, en ik heb ook Security level 100

Ik kan nou geen Morrowind spelen, want ik kreeg een 1 of andere vage error, dus heb ik 'm geunistalleerd en daarna weer geinstalleerd, maar nu geeft 'ie problemen met mn saved games en de mods die ik heb gebruikt.

Ik heb trouwens Better heads en Better Bodies, Rascals Island (voegt een museum toe bij Seyda Neen met alle soorten armor, en ook een grottenstelsel waar je fijn op jacht kunt om soulgems te vullen), Caldera's Warehouse (voegt een toren toe bij Caldera, is gewoon een opslagruimte voor je spulletjes) en nog wat vage mods die ik niet gebruik omdat ik daarvoor Tribunal en Bloodmoom moet installeren, die ik pas wil installeren als ik Morrowind heb uitgespeeld

Oja, Morrowind GOTY is te koop bij Dynabyte voor iets van 8 euro. (GOTY is dus Morrowind + beide expansions bijelkaar).

[ Bericht 43% gewijzigd door DeHovenier op 19-06-2005 14:29:20 ]
Children of the night. What music they make.
  zondag 19 juni 2005 @ 15:53:37 #120
122096 Airethilien
The Web Elf of fallen Orange
pi_28064750
Ik heb zoveel mods en plugins dat ik het zelf af en toe niet meer weet.
Ze leiden me vaak af van de main quest ook
Ook moet ik de nodige errors doorworstelen voordat het spel volledig is geladen
Airethiliën Gilraen Lúthien · Princess of Ancalimé
http://web-elf.2ya.com
[HODK] Holy Order of Dwayna's Knights :: Guild
  zondag 19 juni 2005 @ 16:32:51 #121
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28065391
Ik probeer ook om niet teveel mods te gebruiken. Heb nu alleen Giants, Assassins Armory, Better heads en de plugins van de maker van het spel...

Hoe kon je ook alweer je eigen items enchanten? Genoeg gevulde soulgems (gejat ) om te gebruiken.
A.M.A.B
  zondag 19 juni 2005 @ 18:09:35 #122
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28067114
Hmm, een probleem.. Heb voor die knakker uit Fort Moonmoth de Cammona Tong in Balmora afgeslacht. Bounty is door hem verwijderd, wil ik echter het fort verlaten dan komen die imperial guards achter me aan en slaan ze me tot pulp met hun grote Imperial zwaarden.

Is dit een bekend probleem? Zo ja, hoe kan ik hier vanaf komen...
A.M.A.B
  Moderator zondag 19 juni 2005 @ 18:39:04 #123
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_28067615
Nooit last van gehad
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 19 juni 2005 @ 18:42:04 #124
122096 Airethilien
The Web Elf of fallen Orange
pi_28067654
quote:
Op zondag 19 juni 2005 16:32 schreef Cart_man het volgende:
Ik probeer ook om niet teveel mods te gebruiken. Heb nu alleen Giants, Assassins Armory, Better heads en de plugins van de maker van het spel...

Hoe kon je ook alweer je eigen items enchanten? Genoeg gevulde soulgems (gejat ) om te gebruiken.
Open je inventory, en sleep een soulgem op je char. Volg de instructies. Succes!
Airethiliën Gilraen Lúthien · Princess of Ancalimé
http://web-elf.2ya.com
[HODK] Holy Order of Dwayna's Knights :: Guild
  zondag 19 juni 2005 @ 23:11:54 #125
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28076160
quote:
Op zondag 19 juni 2005 18:09 schreef Cart_man het volgende:
Hmm, een probleem.. Heb voor die knakker uit Fort Moonmoth de Cammona Tong in Balmora afgeslacht. Bounty is door hem verwijderd, wil ik echter het fort verlaten dan komen die imperial guards achter me aan en slaan ze me tot pulp met hun grote Imperial zwaarden.

Is dit een bekend probleem? Zo ja, hoe kan ik hier vanaf komen...
Almsi of Divine intervention
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')