Ik heb de mijne (net zoals een paar anderen hier) bij www.videogamesplus.ca vandaan. De PSP doos wordt in een wat grotere doos gestopt met van die schuimringetjes tegen het schudden en op de doos wordt een waarde sticker van 20 CAD geplakt zodat je veel minder kans hebt op invoerrechten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:13 schreef Kremers het volgende:
Hmmmm.... Nu de prijs bij playasia.com weer naar normale proporties gedaald is misschien toch maar zo'n ding importeren voor van de zomer
Of kan ik hem beter uit de USA halen? Iemand ervaring met dvdboxoffice.com? Ik heb er wel eens spellen gekocht en dat ging prima, maar hoe versturen ze zulke dingen?
vaagquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:14 schreef jpg97 het volgende:
Wtf?
http://www.media.pspscene(...)_running/wipeout.avi
Ik hem hem vandaag binnen gekregen (binnen paar dagen) van LikSang. 25 euro verzendkosten. Ik heb wel geluk gehad dat ik geen belasting heb hoeven te betalen. Die kans is bij LikSang wel een stuk hoger ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:03 schreef HAL9000S het volgende:
Videogamesplus kan ik je ook ten zeerste aanraden! Mischien is 50 euro verzendkosten wel wat meer maar je hebt je PSP in 4 dagen probleemloos thuis!
Dit heeft niks met de umd te maken, hij start hem bijna op vanaf Memory stick !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:18 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
vaagGelukkig heb ik nergens last van...mischien is z'n UMD-schijf beschadigd oid?
Leuk om te zien dat de overmaat aan gloeiende deeltjes weer terug is!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
Burnout Legends voor de Psp
http://psp.1up.com/do/feature?cId=3140088&did=18
[afbeelding]
quote:Korean buyers say Sony's PSP console flawed
SEOUL - Thousands of people who purchased Sony Corp's hot new PlayStation Portable gaming consoles over the pre-registered sales period in South Korea are complaining of defective displays and shoddy customer service, according to the PSP's sales web site on Wednesday.
quote:Lee Jin-woo, who bought a PSP during the pre-registered sales period, said he was frustrated by the defective LCD screens after spending 328,000 won (US$328) on the device.
"Does Sony consider South Korean customers as test cases?" Lee wrote on the website. He said his calls to Sony's customer service center requesting a replacement model went unanswered.
Zal wel hetzelfde zijn als in de US, paar dooie pixels, een paar mensen waarbij een en ander niet gelijk omgeruild is, etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:00 schreef mikando18 het volgende:
De koreanen zijn niet blij met hun PSP
[..]
[..]
http://www.atimes.com/atimes/Japan/GE06Dh02.html
Nee die heb ik alquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:19 schreef HAL9000S het volgende:
Iemand geinteresseerd in (US) Mercury?
Er zal vast wel iemand willen ruilen tegen Twisted Metalquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:39 schreef HAL9000S het volgende:
Nee sorry die ga ik niet wegdoen...Acid heerst
hoeveel vraag je ervoor?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:19 schreef HAL9000S het volgende:
Iemand geinteresseerd in (US) Mercury?
[TK]Mercury *Sony PSP*quote:
quote:Het is tegenwoordig slechts een kwestie van tijd eer een beschermd bestandsformaat gekraakt wordt. Ook de PSP heeft er aan moeten geloven, zo lezen we bij Engadget. Hackers van Paradox zijn er namelijk in geslaagd de inhoud van de Universal Media Disc (UMD) van de Playstation Portable te ontcijferen. Van drie spellen, te weten Wipeout: Pure, Ridge Races en Vampire Chronicles: The Chaos Tower, zijn de bestanden als ISO-bestand gepubliceerd. Hoewel het nog niet mogelijk is om de gekraakte spellen ook daadwerkelijk te spelen, zal dit waarschijnlijk niet lang meer duren. De PSP heeft immers een MemoryStick-slot en de data op de UMD staat in het standaard ISO9669-formaat opgeslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |