abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:16:52 #51
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_26734247
Tot zo in de BOSTON PUB...lekker kijken..en als ze verliezen.....maakt niet uit, dan vieren we gewoon vervroegd dat ze landskampioen zijn.....
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:37:28 #52
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_26734647
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:12 schreef pascalheister het volgende:
de hele achterhoek staat op de kop hier
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Deze achterhoek waar ik dus woon niet hé
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:38:38 #53
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_26734668
Nee maar jouw avatar is lelijk...dus ga je daar maar eens over bugen Heatseeker.
pi_26734715
Provinciale Sport Vereniging. Fantastische kutnaam.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  † In Memoriam † woensdag 4 mei 2005 @ 19:44:13 #55
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_26734772
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
nog een uurtje
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:48:24 #56
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_26734845
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:38 schreef amaranta het volgende:
Nee maar jouw avatar is lelijk...dus ga je daar maar eens over bugen Heatseeker.
Wat fijn dat smaken verschillen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Firefox >> block images
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:20:37 #57
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26737224
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:12 schreef pascalheister het volgende:
de hele achterhoek staat op de kop hier
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Oh.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

PSV moet natuurlijk gewoon winnen met 3-0.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop