williequote:Op woensdag 4 mei 2005 08:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Fisher![]()
ooh maar eh wist niet dat je mij een mietje vond. Ik zit lekker ook thuis nanananana
goedemorgen hoe staat het met de boys stuff
Euhm jij, want jij zei dat de mietjes vrij waren vandaagquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goeiemorgen, lekker geslapen?
Wie vind jou een mietje?
goedemorgen, fisherquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goeiemorgen, lekker geslapen?
Wie vind jou een mietje?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:03 schreef somegirl het volgende:
Ik moet jullie helaas teleurstellen dat ik weer niet veel zal posten vandaag.... heb het gewoon echt druk!!! ongelovelijk toch, wie had dat nou verwacht....
Ik moet jullie helaas teleurstellen dat ik weer niet veel zal posten vandaag.... heb het gewoon echt druk!!! ongelovelijk toch, wie had dat nou verwacht....
huhquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:02 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
goedemorgen, fishermaar hij weet niet dat ik ook moet werken vandaag alleen niet op stage
Jammer, in ieder geval succes.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:03 schreef somegirl het volgende:
In het vorig forum zei jij dat alleen de mietjes vandaag vrij zijn, nou ik ben ook vrij van stage dusquote:
natuurlijk nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
In het vorig forum zei jij dat alleen de mietjes vandaag vrij zijn, nou ik ben ook vrij van stage dus
het was vast niet persoonlijk bedoeld![]()
ik geloof dat ik dat zeiquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
In het vorig forum zei jij dat alleen de mietjes vandaag vrij zijn, nou ik ben ook vrij van stage dus
het was vast niet persoonlijk bedoeld![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:06 schreef tijgerwillie het volgende:
ben rond 10 uur weg jongens, moet ik ook gaan werken. Eerste dagje van mijn nieuwe contract, ben benieuwd. Ben nu off kok van de broodkeuken hahaha heb de verantwoordelijkheid over de keuken spannend
weet eigenlijk wel 100%zeker dat het fisher was maar als jij het was; schaam jequote:
Ik weet wel zeker dat jij het zeiquote:
dank je, heb er ook wel zin in hahahhaquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:08 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dank je, heb er ook wel zin in hahahha
willie de verantwoordelijke![]()
Sorry, wil je het me vergeven?quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:08 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
weet eigenlijk wel 100%zeker dat het fisher was maar als jij het was; schaam je![]()
We komen vanmiddag allemaal bij jou lunchenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:06 schreef tijgerwillie het volgende:
ben rond 10 uur weg jongens, moet ik ook gaan werken. Eerste dagje van mijn nieuwe contract, ben benieuwd. Ben nu off kok van de broodkeuken hahaha heb de verantwoordelijkheid over de keuken spannend
Williequote:Op woensdag 4 mei 2005 09:08 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dank je, heb er ook wel zin in hahahha
willie de verantwoordelijke![]()
Das een puik planquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
We komen vanmiddag allemaal bij jou lunchen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |