In het begin van de zwangerschap zijn de twee delen van de zak nog los van elkaar. Bij mannen groeit het aan elkaar en vormt het de zak, bij vrouwen blijft het los en worden het de (grote) schaamlippen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:50 schreef Tarak het volgende:
Is het een soort van littekenweefsel van huid die aan elkaar gegroeid is?
Okayquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:56 schreef Rasing het volgende:
[..]
In het begin van de zwangerschap zijn de twee delen van de zak nog los van elkaar. Bij mannen groeit het aan elkaar en vormt het de zak, bij vrouwen blijft het los en worden het de (grote) schaamlippen.
Of een man is een vrouw met dichte schaamlippenquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:11 schreef patrickt35 het volgende:
Dus een vrouw is niets meer dan een man met een open zak?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:23 schreef Rasing het volgende:
[..]
Of een man is een vrouw met dichte schaamlippen
Perineum (stuk tussen anus en zak) is gevoelig ja... De naad niet in het bijzonder.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:16 schreef B.A.Trix het volgende:
Die naad is ( als het goed is) supergevoelig voor de man.. ik denk laat ik deze info even met jullie delen
![]()
Positief blijven denken héquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:23 schreef Rasing het volgende:
[..]
Of een man is een vrouw met dichte schaamlippen
als ik die periode eens bewust had meegemaakt..quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:58 schreef troma78 het volgende:
Zo ook hebben wij mannen een kut gehad
Weer wat over na te denken zou ik zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |