lol, ik zit er ook mee, heb nu al een afspraak gemaakt met mijn begeleider morgen... Die ik anders niet gemaakt had... Denk dat ik nu maar een weekje ga knallen om volgende week meer vrij te kunnen nemen...quote:
Geef ff wat usernames door, want die van jullie heb ik allemaal niet...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:12 schreef shilizous_88 het volgende:
Dat scheelt in ieder geval maandagmorgen (want ja we zijn allemaal vrij ivm 2e pinksterdag) een flinke update en kunnen we gelijk hard aan de slag.
met zijn allen zo snel mogelijk in een party en de partylevel naar 20+ en ranken maar.
eind van de dag ben je zekers level 35+ zo
Mijn nick in Rose is: Speedski (kan ook niet anders) en ik wordt een Bourgeois Dealerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:15 schreef Weizz het volgende:
[..]
Geef ff wat usernames door, want die van jullie heb ik allemaal niet...
Tja .. zelf ben ik maandag nog niet thuisquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:12 schreef shilizous_88 het volgende:
Dat scheelt in ieder geval maandagmorgen (want ja we zijn allemaal vrij ivm 2e pinksterdag) een flinke update en kunnen we gelijk hard aan de slag.
met zijn allen zo snel mogelijk in een party en de partylevel naar 20+ en ranken maar.
eind van de dag ben je zekers level 35+ zo
1 2 3 4 | Shilizous_88 Shilizous Speedski Speedski DaFan Malfunction Weizz VVeizz |
Lijkt me wel het beste ja;quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:39 schreef DaFan het volgende:
Mijn ingame nick wordt weer Malfunction en ik word een Artisan (Crafting) Dealer.
Shili, als we aan het eind van de dag met 15 man spelen, hebben we zeker een lvl 30+ (zeker met party en quests) en 1 miljoen, kunnen we meteen VAffanculo oprichten. Wel zo makkelijk voor de communicatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |