Farfan en Gomes van Chelsea???quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:15 schreef BZ het volgende:
[..]
Maar die zijn toch ook van Chelsea????
PS. Het scoutingsapparaat van PSV komt momenteel ook niet verder dan Amsterdam....
Het officiële PSV topic #85: AC Milan gaat eraan. Ga daar maar verder daaroverquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Farfan en Gomes van Chelsea???
Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar dat is klinklare onzin![]()
Het is weer iemand van jullie die erover begint en niet ik vriendquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het officiële PSV topic #85: AC Milan gaat eraan. Ga daar maar verder daarover![]()
Weet ik. Ik kap de discussie alleen maar afquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is weer iemand van jullie die erover begint en niet ik vriend![]()
Is meerdere keren op dit forum besproken, heeft ook in de media gestaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:20 schreef PyTh het volgende:
Farfan en Gomes van Chelsea???
Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar dat is klinklare onzin![]()
Volgens de gemiddelde PSV supporter is de media de grootste vriend van Ajax en dit brengt alleen maar onrust in het elftal van Blind, dus waarom zou de media dit verzinnen als er geen kern van waarheid inzit?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:20 schreef PyTh het volgende:
En de interesse van PSV in diverse ajacieden is vooral van kranten afkomstig, niet van bronnen binnen PSV zelf.
De Media is als vanouds de boel weer flink aan het ophitsen
Calimero gevoel?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:27 schreef BZ het volgende:
Volgens de gemiddelde PSV supporter is de media de grootste vriend van Ajax en dit brengt alleen maar onrust in het elftal van Blind, dus waarom zou de media dit verzinnen als er geen kern van waarheid inzit?
Nee met de media bedoel ik Studio Sport, De Telegraaf enz.......quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Calimero gevoel?
Wij hebben thuis het Brabants Dagblad en om nou te zeggen dat zij de vrienden van Ajax zijn
Studio Sport, dat de laatste maanden niks anders doet als positief over lampjes blaten? Niet echt pro-Ajax hoor, eerder pro-Nederlandse-clubs-die-het-goed-doen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:32 schreef BZ het volgende:
Nee met de media bedoel ik Studio Sport, De Telegraaf enz.......
Volgens mij is Heitinga een uitstekende vervanger ... als die weer het zelfvertrouwen weet te vinden. Volgens mij is Hatem dan snel vergeten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:16 schreef tha_dark het volgende:
Het vertrek van Trabelsi is wel een aderlating voor Ajax maar hopen dat Heitinga ook goed uit de voeten kan op de rechtsback positie.
En over al die transfergeruchten, als Ajax eerst zorgt dat ze er nog een echt goede middenvelder erbij halen en niet weer een jong talent. Voordat ze weer een spits kopen.
Laatste wat ik er hier over zeg anders wordt BS boos;quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:27 schreef BZ het volgende:
[..]
Is meerdere keren op dit forum besproken, heeft ook in de media gestaan
[..]
Volgens de gemiddelde PSV supporter is de media de grootste vriend van Ajax en dit brengt alleen maar onrust in het elftal van Blind, dus waarom zou de media dit verzinnen als er geen kern van waarheid inzit?
Nee joh, wij gaan gewoon komend seizoen afbraakvoetbal spelen en worden vliegend kampioen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:01 schreef PyTh het volgende:
Ben benieuwd hoe de vertrekkende spelers opgevangen gaan worden.
Doemscenario; Vaart, Pienaar, De Ridder, Galasek, Trabelsi en De Jong vertrekken...
Toch wel een beetje een nachtmerrie voor de ajaciedjes hier of niet?
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Studio Sport, dat de laatste maanden niks anders doet als positief over lampjes blaten? Niet echt pro-Ajax hoor, eerder pro-Nederlandse-clubs-die-het-goed-doen.
Jullie spelen al 2 jaar afbraakvoetbal toch of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nee joh, wij gaan gewoon komend seizoen afbraakvoetbal spelen en worden vliegend kampioen...
Nu ben ik weer de boodschapper met het slechte nieuws, maar je hebt kennelijk echt iets gemist jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jullie spelen al 2 jaar afbraakvoetbal toch of heb ik iets gemist?![]()
Daar heb ik het niet over, ik heb het over het feit dat de PSV supporters de landelijke media als de grootste vrienden zien van Ajax. Dat de media tegenwoordig goed bericht over PSv en ook AZ is aan de hand van hun prestaties natuurlijk niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Studio Sport, dat de laatste maanden niks anders doet als positief over lampjes blaten? Niet echt pro-Ajax hoor, eerder pro-Nederlandse-clubs-die-het-goed-doen.
Wij ook dus dan zal het een nek-aan-nek-race worden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nee joh, wij gaan gewoon komend seizoen afbraakvoetbal spelen en worden vliegend kampioen...
Sorry hoor maar dan ken je PyTh niet goed genoeg.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:54 schreef BZ het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of Pyth hier morgen nog komt als PSV roemloos met 3-0 ten ondergaat vanavond.........
Hoe wou je het spel van ajax de afgelopen 2 seizoenen betitelen dan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:54 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nu ben ik weer de boodschapper met het slechte nieuws, maar je hebt kennelijk echt iets gemist ja
Dat was toch oogstrelend combinatievoetbal? Of heb ik nu weer iets gemist?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoe wou je het spel van ajax de afgelopen 2 seizoenen betitelen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |