De laatste 3 degraderen rechtstreeks, geen nacompetitiequote:Op woensdag 4 mei 2005 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, anders moet 'ie terug. Althans, dat is wat ik ervan heb begrepen. Ik weet alleen niet of in Duitsland de laatste 4 direct degraderen of dat er daar ook nog playoffs zijn voor promotie/degradatie.
Gladbach blijft er nu wel in, dus Wesley zien we in Amsterdam niet meer terug.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, anders moet 'ie terug. Althans, dat is wat ik ervan heb begrepen. Ik weet alleen niet of in Duitsland de laatste 4 direct degraderen of dat er daar ook nog playoffs zijn voor promotie/degradatie.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gladbach blijft er nu wel in, dus Wesley zien we in Amsterdam niet meer terug.
We hebben Elber al.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:25 schreef BZ het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Zouden ze daar ook geen intresse hebben in Charisteas
en what about Mitea?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:25 schreef Nashje het volgende:
Ophoeren met dat kleuter gedrag.
Sikora terug. Sikora en Boukhari zijn Ajax onwaardig. Ik wil Ajax verdomme weer eens in de CL zien schitteren, maar zolang Ajax Sikora en Boukhari types houdt...
quote:4/5/2005 - Heerenveen ziet af van Sikora
(Gepost door RvN)
BRON: abelenstra.com
AbeLenstra.com meldt dat Heerenveen definitief afziet van Sikora. De buitenspeler werd dit seizoen gehuurd van Ajax. Mede door blessures kon hij echter niet doorbreken bij de Friese club. Aangezien hij nog onder contract staat bij Ajax, zal hij terugkeren indien hij geen nieuwe club weet te vinden.
Weer? heeft hij ooit een voorzet kunnen geven dan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mitea wordt weer helemaal opgebloeid door Van der Lem.
Die komt er wel weerquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mitea wordt weer helemaal opgebloeid door Van der Lem.
Hij heeft een periode gehad waarin ie regelmatig scoorde. Maarja.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Weer? heeft hij ooit een voorzet kunnen geven dan?
Roemenie zien spelen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
zoalng hij het niet in de Arena laat zien, interesseren zijn perstaties bij Roemenie mij bar weinigquote:
een hele korte periode ja.....quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij heeft een periode gehad waarin ie regelmatig scoorde. Maarja.
Ik hoop het, op zich heeft ie wel potentie.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mitea is een held en speelt volgend seizoen de sterren van de hemel.
Dat zeggen ze altijdquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:44 schreef TimmyAsd het volgende:
"Akkoord De Ridder is niet waar"
Volgens de Engelse tabloid The Sun hebben Ajax en Tottenham Hotspur een akkoord bereikt over de transfersom van Daniël de Ridder.
De clubs zouden een afkoopsom van 2,5 miljoen pond (3,8 miljoen euro) zijn overeengekomen. De club van Martin Jol en Frank Arnesen zou alleen nog met De Ridder zelf tot een akkoord moeten komen.
De Ridders zaakwaarnemer Karel Jansen en Ajax-directeur Arie van Eijden zeggen dat het bericht pertinent niet waar is.
Waarom? Hij speelt rechtshalf, krijgt van iedereen complimenten, en Engelse topclubs willen hem hebben. Waarom ben je dan nog gefrustreerd?quote:Het AD meldt eveneens dat De Jong afgelopen maandag opnieuw gefrustreerd rond liep in de Amsterdam ArenA.
Misschien waren de wc's bezet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom? Hij speelt rechtshalf, krijgt van iedereen complimenten, en Engelse topclubs willen hem hebben. Waarom ben je dan nog gefrustreerd?
Idd. Laat maar concurreren met SQD, zo slecht is ie niet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:56 schreef Saekerhett het volgende:
Van mij mag Mathijsen, als ie weer hersteld is, ook wel bij Ajax komen.
Hij vindt zichzelf ook zo'n echte topper.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:49 schreef SoA-Holic het volgende:
Vikkie komt terugDeze man kan echt bitter weinig, ongelooflijk. En maar draven over het veld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |