Die staat hier pas sinds z'n launchquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hmmm... Ik wou je net een console aanbevelen maar ik ben effe de naam vergeten..![]()
![]()
maar toch frapant dat een nieuweling ze eerst van de 1ste plaats afduwt en dat de generatie erna weer een nieuweling ze van de 3de plek afduwt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
Ik haat die kutnerd.
Kom op zeg, Nintendo Gamecube liep niet eens zoveel achter op de Xbox deze keer, en volgende keer zie precies hetzelfde gebeuren!
Met z'n 300 xboxen per maand in japan.
Ik zal 'm even toelichten... tot 2007 gaat Microsoft verlies draaien op de xbox 360, dan spelen ze quitte en vanaf 2013 gaan ze winst maken, die 60.000 slaat op het aantal wereldwijd verkochte units in 2013 en die 0,00015 slaat op het marktaandeel wat ze dan hebben!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*snapt iemand de nieuwe opgave bij ourcolony?*
Het lijkt een som...
[afbeelding]
Nintendo / Yamauchi was vroeger gewoon te arrogant geworden door het constante succes van Snes/Nes/Gameboy! Vind je het gek dat ze dan verstoten worden door mensen met frisse plannen voor de industrie. Dat ze ook nog van de 2e plek zijn ' verstoten ' vind ik niet zo raar hoor, Iwata was toen ook nog niet aan het roer, en de gamecube heeft echt een lange tijd gehad waar er bijna niks leuks uitkwam.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar toch frapant dat een nieuweling ze eerst van de 1ste plaats afduwt en dat de generatie erna weer een nieuweling ze van de 3de plek afduwt.
er zit toch echt iets fout bij nintendo
Niet als hij z'n naam waarmaakt.quote:
Xbox 1.5quote:"We look at delivering a quantum leap in technology, not just Xbox version 1.5," Sony spokeswoman Molly Smith is quoted as saying.
Dat wou ik net posten johquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:45 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox 360 onthuld!
[afbeelding]
http://engadget.com/entry/1234000490042605
Dat had gekundquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:48 schreef MMaRsu het volgende:
Haha
Beat ya too it. Je had ook je uber mod powers kunnen gebruiken
.
Oei, die gaat de strijd aan met de jaguar voor lelijkste console ooit, die controller lijkt me dan nog wel aardig eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:45 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox 360 onthuld!
[afbeelding]
http://engadget.com/entry/1234000490042605
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:03 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Oei, die gaat de strijd aan met de jaguar voor lelijkste console ooit, die controller lijkt me dan nog wel aardig eigenlijk.
zou de nieuwe xbox in de ouwe passen ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:34 schreef MMaRsu het volgende:
In eindhoven zeggen ze, innerlijk is leuk, maar je moet er ook mee over straat kenne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |