Je mist het punt: het is allemaal zo uniek zoverre het een samenstelling op maat (de NV core was echt alleen voor de Xbox en heeft nVidia bijna de doodssteek toegebracht), maar uiteindelijk zijn het allemaal "gewoon" processors...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nu stel je je gewoon aan.Een standaard Intel x86 Processortje van 700MHz in de xbox (terwijl er al snellere Intel's in PC's zaten) tegen een speciaal voor xbox 360 ontworpen 3 core PowerPC die op 3GHz draait (die niet te vergelijken is met CPU's in huidige PC's). Er was helemaal niks unieks aan xbox's hardware. Bij de xbox 360 heeft Microsoft tenminste laten zien dat ze wel met originele hardware kunnen (laten) komen!
Oké... je hebt gelijk dat de NV core voor de ouwe xbox destijds vrij uniek was. Maar over dat processor verhaal ben ik het niet helemaal met je eens. De ouwe xbox had een simpele Intel x86 CPU. Met alle x86 instructies die voor een groot deel totaal overbodig zijn voor een gamesconsole. De xbox is ook de eerste gameconsole in de geschiedenis met een CISC CPU in plaats van een RISC CPU. De CPU die ze in de xbox 360 gaan proppen zou ik absoluut niet als "gewone processor" bestempelen. Een 3 core PowerPC op 3Ghz kom je op dit moment nergens tegen. Dit is werkelijk een unieke architectuur waar veel meer mee mogelijk is dan met "gewone" (single core) processors.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Je mist het punt: het is allemaal zo uniek zoverre het een samenstelling op maat (de NV core was echt alleen voor de Xbox en heeft nVidia bijna de doodssteek toegebracht), maar uiteindelijk zijn het allemaal "gewoon" processors...
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:31 schreef Skull-splitter het volgende:
En zal straks net als de Cell waarschijnlijk overal in terug te vinden zijn. Tis maar net hoe je het bekijkt... De nieuwe grafische core van de Xbox is feitelijk ook niets speciaals...
Natuurlijk gaat het erom wat je ermee doet, maar met een lange/brede kun je nou eenmaal meer!quote:Maar net als met leuters: het maakt niet uit hoe lang of hoe breed het is, het gaat erom wat je ermee doet...
Persoonlijk vind ik het echt een slecht logo. Een goed logo kun je in mijn ogen binnen 3 seconden natekenen met een paar pennenstreken...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:17 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij word dit gewoon het logo hoor...
[afbeelding]
Inderdaad, en niet een logo waar je Spyrograph voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het echt een slecht logo. Een goed logo kun je in mijn ogen binnen 3 seconden natekenen met een paar pennenstreken...
Dat ligt er maar net aan waar je 'm in wilt gebruikenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:37 schreef P-Style het volgende:
Natuurlijk gaat het erom wat je ermee doet, maar met een lange/brede kun je nou eenmaal meer!
Ik neem aan dat je op het huidige Xbox logo doelt, maar je vind dus het Gamecube/Ps2 logo slecht ( om maar even een paar voorbeeldjes te noemenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het echt een slecht logo. Een goed logo kun je in mijn ogen binnen 3 seconden natekenen met een paar pennenstreken...
Het GC logo is uiterst eenvoudig en dat van de ps2 ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op het huidige Xbox logo doelt, maar je vind dus het Gamecube/Ps2 logo slecht ( om maar even een paar voorbeeldjes te noemen) ?
Ik vind het juist wel een vet logo, iig stylish.
Ga jij maar eens dat logo met al die cirkeltjes natekenen. Ik garandeer je, dat is echt onmogelijk. Kijk dan eens naar 't cube logo en da's gewoon een cube met een kubus schilletje eromheen. Best simpel na te tekenen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het gamecube logo helemaal niet eenvoudig, zeker niet om te tekenen oid.
Dat stylish gedeelte ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:57 schreef MMaRsu het volgende:
hhmk lol @ Fliepke. Ik geef je helemaal gelijk sorry
Toch blijf ik het wel een stylish logo'tje vinden.
beetje laatquote:Op zaterdag 7 mei 2005 04:37 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Cool toch! Wordt ie juist lekker vet.
* mikando18 hoopt dat MS flink op hun bek gaatquote:"...people are looking really at two companies. I'd say that everyone's watching what Sony will come out with for this next- generation, and what will we come out with, and who can be the leader this time around. Both companies will be very big on it. Nintendo is more likely to be a niche player this time around," Gates told Business Week.
Waar maak je je druk om?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:18 schreef mikando18 het volgende:
Bill Gates ziet Nintendo niet meer als concurentie
[..]
* mikando18 hoopt dat MS flink op hun bek gaat![]()
Hmmm... Ik wou je net een console aanbevelen maar ik ben effe de naam vergeten..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:47 schreef Cerbie het volgende:
Geef mij maar een console met minstens 4 controllers en wat leuke partygames
Je moet 't niet op een server zetten, maar voor de rest was er niks mis met Windows 98, in tegenstelling tot bijvoorbeeld ME.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om?
Toen Bill Gates met Windows 98 kwam zei die dat het stabiel was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |