Dat er betaald moet worden voor extra content ligt totaalaan MS. Als MS nu eens een deel van de winst van xbox live aan de developers die content leveren geeft, hoeften wij daar ook niet xtra voor te betalen. En maak me aub niet wijs dat een service als xbox live 88.5 miljoen euro per jaar kost (1.5 miljoen maar 60 euro).quote:Op zondag 8 mei 2005 15:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De xbox live service is van MS niet van de spelproducenten, diezelfde producenten bepalen dat er betaald moet worden voor de extra's. Zie voor de verschillen de downloadable content van Ninja Gaiden en de content van PGR2...
Die van mij ookquote:Op zondag 8 mei 2005 15:17 schreef BMH het volgende:
Mijn sig zegt genoeg denk ik.
Nee, het opzetten van het netwerk en de features kostte 2 miljard. Go figure.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat er betaald moet worden voor extra content ligt totaalaan MS. Als MS nu eens een deel van de winst van xbox live aan de developers die content leveren geeft, hoeften wij daar ook niet xtra voor te betalen. En maak me aub niet wijs dat een service als xbox live 88.5 miljoen euro per jaar kost (1.5 miljoen maar 60 euro).
Ik betaal echt geen 60 euro per jaar hoorquote:Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat er betaald moet worden voor extra content ligt totaalaan MS. Als MS nu eens een deel van de winst van xbox live aan de developers die content leveren geeft, hoeften wij daar ook niet xtra voor te betalen. En maak me aub niet wijs dat een service als xbox live 88.5 miljoen euro per jaar kost (1.5 miljoen maar 60 euro).
Ja.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
Damn, wat een features
Wat zou de launchprijs worden? Euro of 500?
Uiteraard. Met originele harddisk/mp3 speler, die je erin kan zetten.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:28 schreef HomerJ het volgende:
Ik denk trouwens dat de goedkope versie in de loop van het jaar ook wel omgebouwd kan worden zodat hij de zelfde functies heeft als de duurste
Hadden ze maar een naam moeten nemen zonder een S.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:51 schreef Baris het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. M$ is zo kinderachtig vindt ik.
Nintendollartekenquote:Op zondag 8 mei 2005 17:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hadden ze maar een naam moeten nemen zonder een S.
Toch, $ony?
Jonge, mag niemand meer een verticale console maken omdat sony er ook 1 heeft?quote:Op zondag 8 mei 2005 18:05 schreef PandorasBox het volgende:
Verticale stand en een camera..
Waar heb ik dat eerder gezien?![]()
Wie is de designer? Ontsla hem.
Goed gezegd.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Jonge, mag niemand meer een verticale console maken omdat sony er ook 1 heeft?
Omdat misschien de PS2 de enigste is die rechtop kan staan?quote:Zei ik ergens Sony?
Begin jij ook aan je anger management a.j.b.
Je weet toch zelf wel wat je bedoelde met die opmerking.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:09 schreef PandorasBox het volgende:
Zei ik ergens Sony?
Begin jij ook aan je anger management a.j.b.
Wie zou je dan bedoelen met een rechtopstaande console? Noem hem maar. Juist, Sony.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:09 schreef PandorasBox het volgende:
Zei ik ergens Sony?
Delete niet alleen mijn plaatjes. Maar ook Twi's beledigende Sig.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:48 schreef Tain het volgende:
...
Zegt iemand met zo'n sig.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:14 schreef twi het volgende:
Kunnen we nu weer gewoon constructieve posts neerzetten in plaats van al die stemmingmakerij en welles/nietes onzin? Dank je.
ik denk dat twi best bereid is zijn sig weg te halen als jij die van jou weghaaltquote:Op zondag 8 mei 2005 18:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Delete niet alleen mijn plaatjes. Maar ook Twi's beledigende Sig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |