Gewoon niet over hebben. Des te langer zij niet zijn naam noemt, des te makkelijker heb je het.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:57 schreef JoeyT het volgende:
Hoe pak je t aan? Ze zal t heus over dr vriendje gaan hebben. En zal niet zo makke.lijk met je mee gaan als wanneer ze vrijgezel zou zijn...
niet relevantquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:00 schreef nozem het volgende:
En als je het goed aanpakt is ze misschien zelfs wel bereid om vreemd met je te gaan. Goede basis voor een nieuwe relatie.
Heej das goed nieuws Beachquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:01 schreef Beach het volgende:
Mijn verhaal van vorige week, ik heb een adres en telnr kunnen regelen![]()
Dat is altijd wat lastigerquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Heej das goed nieuws Beach![]()
Nu er ook wat mee doen he.
Schrijf haar een lange, ontroerende liefdesbrief van 10 kantjes.quote:
Goeie tip zegquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Schrijf haar een lange, ontroerende liefdesbrief van 10 kantjes.![]()
Het geven van goede tips is mij op het lijf geschreven.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Goeie tip zeg![]()
Zal ik meteen naar haar huis toegaan en met mn verrekijker naar binnen koekeloeren?
En dan bel jij de politie dat er een stalker actief isquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Het geven van goede tips is mij op het lijf geschreven.
Van verrekijker zou ik echter telescoop maken.
Onder de noemer ' dat neukt niet anders...'quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:55 schreef Frenkie het volgende:
Het zal mij me reet interesseren dat ze een vriendje heeft..
Zeker, dan bel ik zomaar een politieagent om te zeggen dat er ergens een stalker actief is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:09 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan bel jij de politie dat er een stalker actief is![]()
Sowieso ben ik nog gek van mn 'ex' dus khoef niet met dr te gaan. Maar doordat mn colegatjes zo moeilijk erover deden d8 ik van tis eigenlijk best leuk om te kijken hoe ze daar mee om zal gaan. Zat er zelf aan te denken om te beginnen met de opmerking van: Je collegatjes beschermen je wel want ze zeiden dat ik je niet eens mocht proberen te versieren. Ik vind hm wel zo dom dat ie eigenlijk wel kanquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:00 schreef nozem het volgende:
En als je het goed aanpakt is ze misschien zelfs wel bereid om vreemd met je te gaan. Goede basis voor een nieuwe relatie.
Ah, een lovetest.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sowieso ben ik nog gek van mn 'ex' dus khoef niet met dr te gaan. Maar doordat mn colegatjes zo moeilijk erover deden d8 ik van tis eigenlijk best leuk om te kijken hoe ze daar mee om zal gaan. Zat er zelf aan te denken om te beginnen met de opmerking van: Je collegatjes beschermen je wel want ze zeiden dat ik je niet eens mocht proberen te versieren. Ik vind hm wel zo dom dat ie eigenlijk wel kan![]()
En wbt basis voor een relatie... Tsja als ik leuker zou zijn dan het vriendje dan is t toch geen probleem... Let op ik ken dat vriendje niet eens...
Nee joh gekkiequote:Op donderdag 5 mei 2005 00:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah, een lovetest.
Nee, wat betreft de eventuele relatie gaat het dan als volgt. Jij krijgt wat met dat meisje en na verloop van tijd komt ze iemand tegen die ze ook wel ziet zitten en duikt ze daarmee weer de koffer in zonder het eerst met jou uit te maken. Het is een afweging die je kunt maken: "Wil ik een relatie met iemand die vreemdgaat?"
en komt leuker over, vind ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Oude Markplaats.nl-wijsheid: 'Bellen is sneller...'
Ja maar misschien durft Beach wel niet te bellen, het heeft immers ook een tijdje geduurd voordat hij het nummer had. Maar bellen kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Oude Markplaats.nl-wijsheid: 'Bellen is sneller...'
Mjah, als je single en frusti bent wel misschien.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:12 schreef JoeyT het volgende:
Sowieso ben ik nog gek van mn 'ex' dus khoef niet met dr te gaan. Maar doordat mn colegatjes zo moeilijk erover deden d8 ik van tis eigenlijk best leuk om te kijken hoe ze daar mee om zal gaan. Zat er zelf aan te denken om te beginnen met de opmerking van: Je collegatjes beschermen je wel want ze zeiden dat ik je niet eens mocht proberen te versieren. Ik vind hm wel zo dom dat ie eigenlijk wel kan![]()
Sorry hoor JoeyT, maar ik crosspost hier toch even op.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:12 schreef JoeyT het volgende:
Sowieso ben ik nog gek van mn 'ex'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |