Ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun jij aantonen dat het nooit voorkomt?
Nee, is niet mine mine mine...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:03 schreef addie84 het volgende:
je kunt er ook een slotje op gooien oblivion
Zie je wel,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:
Nu woon ik al aan een plein met een niet bestaand huisnummervolgorde en word ik tot overmaat van ramp ook nog voor 'kerel' uitgemaakt!
Het moet niet gekker worden!
Waarom heb je gelijk dan? Omdat jij het zegt? Of omdat je ons uitscheldt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:07 schreef TheMassive het volgende:
Kunnen jullie nu es gewoon jullie ego aan de kant zetten en mij gewoon gelijk geven? Jullie weten best dat ik gelijk heb, stelletje sukkels.
Ik vrees dat ze dat denkt ja, helaas....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom heb je gelijk dan? Omdat jij het zegt? Of omdat je ons uitscheldt?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:08 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dat denkt ja, helaas....
Wat ik overigens ook nogal dom vind is dat TS eerst beweerd dat ze postbode is, en daarna gaat lopen roepen dat postbodes dom zijn.......tsja, opzich zou ze daar dan gelijk in hebben.
Heb jij wel via een foto aangetoond dat het nooit voorkomt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:08 schreef TheMassive het volgende:
Omdat niemand heeft aangetoond dmv een foto dat het wel kan.
Er zijn toch genoeg 'getuigenissen' dat het wel zo is. Maar die doe jij allemaal af als onbetrouwbaar. Waarom? Omdat jij zonodig gelijk wilt hebben. En daarmee diskwalificeer je jezelf.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:08 schreef TheMassive het volgende:
Omdat niemand heeft aangetoond dmv een foto dat het wel kan.
Hou oud ben je dan? ontzettende muts.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:09 schreef amaranta het volgende:
Wat overigens niet wegneemt dat TS een sneu mens is, en ik schaam me dat ik een vrouw ben, want ze zet de vrouwen nou niet bepaald in een positief daglicht...
Het niveau is hier nou niet bepaald denderend te noemen, dus waarom zouden ze hier gelij khebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er zijn toch genoeg 'getuigenissen' dat het wel zo is. Maar die doe jij allemaal af als onbetrouwbaar. Waarom? Omdat jij zonodig gelijk wilt hebben. En daarmee diskwalificeer je jezelf.![]()
TheMassive - dinsdag 3 mei 2005 @ 15:04quote:
Nee, jij weet waar je over pratquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:11 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
TheMassive - dinsdag 3 mei 2005 @ 15:04
Als dat sarcastisch was ben je helemaal dom, je probeert een discussie te winnen, dan moet je geen onzin verkopen.![]()
Omdat zij er geen belang bij hebben om te beweren dat het wel zo is terwijl het niet zo is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Het niveau is hier nou niet bepaald denderend te noemen, dus waarom zouden ze hier gelij khebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |