Nee hoor. Ik woon in een rijtjeshuis, aan een plein met opeenvolgende huisnummers.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef giscard het volgende:
Ja,
maar jij woont in een flat. Dan telt het niet.
Een plein telt ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik woon in een rijtjeshuis, aan een plein met opeenvolgende huisnummers.
In een stad, niet in een dorp.
Dan moet het wel een hofje zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik woon in een rijtjeshuis, aan een plein met opeenvolgende huisnummers.
In een stad, niet in een dorp.
Ach gut, welkom in de grotemensenwereld, bakvis. Misschien moet je eens wat vaker kennis van oudere, wijzere mensen aannemen, in plaats van alleen in je eigen barbiewereldje te blijven geloven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:34 schreef TheMassive het volgende:
allemaal van die kerels die een te groot ego hebben en daarom denken dat ze gelijk hebben![]()
![]()
Nee, het is een groot plein met een klein parkje in het midden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:36 schreef giscard het volgende:
Dan moet het wel een hofje zijn.
Omdat ze dan moet toegeven dat ze geen gelijk heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:36 schreef Copycat het volgende:
Want?
Alles wat niet in haar straatje (quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:36 schreef Copycat het volgende:
Want?
En jij bent postbode? Man wat stel jij je vreemd op ten opzichte van mensen die het anders zien dan jijzelf (lees: gelijk hebben)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ach gut, welkom in de grotemensenwereld, bakvis. Misschien moet je eens wat vaker kennis van oudere, wijzere mensen aannemen, in plaats van alleen in je eigen barbiewereldje te blijven geloven.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:37 schreef Thieske het volgende:
[..]
Alles wat niet in haar straatje () past, telt niet.
Als je gelijk hád, dan had ik het toegegeven. Maar ik weet uit eigen ervaring dat je uit je nek kletst. Volgens mij ben jij degene die zich hier (wereld)vreemd opstelt...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:37 schreef TheMassive het volgende:
[..]
En jij bent postbode? Man wat stel jij je vreemd op ten opzichte van mensen die het anders zien dan jijzelf (lees: gelijk hebben)
Jij kan niet eens Nederlands.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:37 schreef TheMassive het volgende:
[..]
En jij bent postbode? Man wat stel jij je vreemd op ten opzichte van mensen die het anders zien dan jijzelf (lees: gelijk hebben)
voor jou een reden om mij uit te schelden voor domme grafsnol? Raar hoor voor iemand die studeert. Of ben ik voor jou een reden om al je normen en waarden maar te laten gaan en lekker lomp te lopen doen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je gelijk hád, dan had ik het toegegeven. Maar ik weet uit eigen ervaring dat je uit je nek kletst. Volgens mij ben jij degene die zich hier (wereld)vreemd opstelt...
Jij zou een goede reden kunnen zijn om de brandstapel weer in te voeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:39 schreef TheMassive het volgende:
[..]
voor jou een reden om mij uit te schelden voor domme grafsnol? Raar hoor voor iemand die studeert. Of ben ik voor jou een reden om al je normen en waarden maar te laten gaan en lekker lomp te lopen doen?
Ik choqueer graag domme, naďeve, betweterige prépubers ja...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:39 schreef TheMassive het volgende:
[..]
voor jou een reden om mij uit te schelden voor domme grafsnol?
Goombay Dance Bandquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Anders gaat de TS even brieven bezorgen op zaterdag, kan ze meteen haar lening afbetalen.
Frisia Financieringen
Ja, mooi he.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:41 schreef Oblivion het volgende:
Ze zit gewoon te narren..![]()
En jullie trappen er masaal in...![]()
Niks mis met een lekker reltopic!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:41 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb er een vermakelijke middag mee in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:41 schreef Oblivion het volgende:
Nederlands is te moeilijk voor je en je lening te duur voor je. Pauper.quote:
is geen aanvraag, ik geef gewoon aan waar ik voor zou zijnquote:
Nee, jij maakt populaire topics. Hou jij het nou maar bij die knakenvoetbalclub van je.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nederlands is te moeilijk voor je en je lening te duur voor je. Pauper.
En hoeveel mensen met twee hoofden wonen er in die buurt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier zitten al 8 straten in de buurt (ik woon er zelf in 1) waar de nummers gewoon opvolgend zijn. Zoals bij meer pleintjes en volgens mij zit er in elke stad en/of dorp wel een plein.
Nee dusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Nee precies, ik zei toch dat ik gelijk heb.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En hoeveel mensen met twee hoofden wonen er in die buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |