Nee, maar je toonde wel aan dat die mogelijkheid er was. En aangezien het bijna nooit tot nooit voorkomt beweer ik wel dat die 2 huizen niet naast elkaar staan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neenee,
jij zei met stelligheid dat het NOOIT voorkomt.
Dus je lult uit je nek, het komt WEL voor.
Ik woon in zo'n straat.
Of die huizen in dat topic naast elkaar staan of niet heb ik niet betwist noch bevestigt.
Dat blijktquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Foto's plaatsen heeft geen nut voor paranoide schizofrene personen.
Mijn straat loopt van 1 tot 15quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:16 schreef TheMassive het volgende:
Dus straten met nummers naast elkaar komt bijna nooit tot nooit voor?
volgens mij heb je de gekke koeienziektequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:22 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Nee, maar je toonde wel aan dat die mogelijkheid er was. En aangezien het bijna nooit tot nooit voorkomt beweer ik wel dat die 2 huizen niet naast elkaar staan.
Als jij niet mijn bewering wilde tegenspreken snap ik niet waarom je op me reageerde in dat topic.
Ikheb dus simpelweg gelijk, dank je.
Het komt wel voor! Dringt dat nou nog niet tot je botte kop door? We hebben nu al vier voorbeelden uit alleen Breda!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:22 schreef TheMassive het volgende:
[..]
En aangezien het bijna nooit tot nooit voorkomt
Jawel hoor:\quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Foto's plaatsen heeft geen nut voor paranoide schizofrene personen.
ach bredaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Het komt wel voor! Dringt dat nou nog niet tot je botte kop door? We hebben nu al vier voorbeelden uit alleen Breda!
"Nederlandse vrouw met Creutzfeldt-Jacob overleden"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:24 schreef Flurry het volgende:
[..]
volgens mij heb je de gekke koeienziekte
Zaterdag postbode, doordeweeks 4e-jaars student. Gymnasium afgerond. Dank u.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:25 schreef TheMassive het volgende:
[..]
ach breda
bovendien kun jij wel van alles roepen, jij bent per slot van rekening maar een simpele postbode.
Die komt langs elk huis en kan het nog zien ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:25 schreef TheMassive het volgende:
[..]
ach breda
bovendien kun jij wel van alles roepen, jij bent per slot van rekening maar een simpele postbode.
Jij een breezersletje. Dan kan je toch maar beter postbode zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:25 schreef TheMassive het volgende:
[..]
ach breda
Hee Hoo, het wordt hier anders wel bevestigd door een WW-erquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:25 schreef TheMassive het volgende:
[..]
ach breda
Right. Ik geloof er geen hout van.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Zaterdag postbode, doordeweeks 4e-jaars student. Gymnasium afgerond. Dank u.
Het komt dus wel voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:28 schreef giscard het volgende:
Waarom zou het eigenlijk zijn dat het nooit voorkomt?
Dat heb ik ook niet in twijfel getrokkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:22 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Nee, maar je toonde wel aan dat die mogelijkheid er was. En aangezien het bijna nooit tot nooit voorkomt beweer ik wel dat die 2 huizen niet naast elkaar staan.
Je beweerde dat het NOOIT voorkomt, dat spreek ik tegen omdat het een hersenloze opmerking is. En ik kan slecht tegen verschrikkelijk domme mensen en helaasch ben je er daar 1 vanquote:Als jij niet mijn bewering wilde tegenspreken snap ik niet waarom je op me reageerde in dat topic.
Nee dusquote:Ikheb dus simpelweg gelijk, dank je.
Wat jij gelooft zal me aan m'n aars oxideren.quote:
Bijna nooit wellicht... nooit dus niet aangezien het in mijn straat wél het geval isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef TheMassive het volgende:
Het komt dus bijna nooit tot nooit voor.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat heb ik ook niet in twijfel getrokken
Een beetje vergelijkbaar met jouw domheid maar dan toch weer wel. En we hoeven geen fotos als bewijs.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Het komt dus bijna nooit tot nooit voor.
Ja, jouw straat zit dus tussen bijna nooit en nooit in, balanseerd op het randje van nooit, maar goed, laat het de enige straat in jouw dorp zijn, dan kun je best concluderen dat het nooit is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bijna nooit wellicht... nooit dus niet aangezien het in mijn straat wél het geval is.
balanceert, domme grafsnolquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:32 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ja, jouw straat zit dus tussen bijna nooit en nooit in, balanseerd op het randje van nooit, maar goed, laat het de enige straat in jouw dorp zijn, dan kun je best concluderen dat het nooit is.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Het komt dus bijna nooit tot nooit wel eens voor.
Dus in jouw dorp/stad hebben ze eigenlijk geen dorpsgek/stadsmongool?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:32 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ja, jouw straat zit dus tussen bijna nooit en nooit in, balanseerd op het randje van nooit, maar goed, laat het de enige straat in jouw dorp zijn, dan kun je best concluderen dat het nooit is.
Hier zitten al 8 straten in de buurt (ik woon er zelf in 1) waar de nummers gewoon opvolgend zijn. Zoals bij meer pleintjes en volgens mij zit er in elke stad en/of dorp wel een plein.quote:
In een of andere inrichting waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef Woepsie het volgende:
Waar woont TS eigenlijk?
Ja,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bijna nooit wellicht... nooit dus niet aangezien het in mijn straat wél het geval is.
Dank je.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef giscard het volgende:
[..]
Ja,
maar jij woont in een flat. Dan telt het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |