abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26694868
quote:
Justin Timberlake zal te horen zijn in de derde Shrek film, die in 2007 verschijnt. De zanger leent zijn stem aan Artie, een jonge King Arthur die liever rotzooi trapt op high-school dan koning wordt.

Timberlakes vriendin Cameron Diaz, met wie hij volgende week in het huwelijksbootje schijnt te stappen, keert wederom terug als Prinses Fiona, maar zij had volgens producer Aron Warner geen invloed op de keuze van haar vriendje.

"Our desire was to get somebody who is visible and had their own persona to bring to the table. Justin fit that bill perfectly."

Timberlake zal eerst nog te zien zijn in Edison en Alpha Dog.

Bron:USA Today
Nou goh leuk..een 3e Shrek film...
pi_26695061
Shrek is leuk, maar moet Justin er nou in
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Damn!
pi_26695268
shrek bestaat uit 5 of 6 delen geloof ik, dus verwacht nog wel meer
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 3 mei 2005 @ 13:58:05 #4
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_26695368
ik vond twee al zwaar tegenvallen... Oprotten met al die prequels en sequels....
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_26696529
Shrek 3 komt eraan!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_26700014
Zo jammer, vond 't al jammer van Shrek 2 (hoewel ie wel goed was)
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_26701676
yes!!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:54:33 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_26703106
SHO > FTR
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_26705958
GAD

VER

DAMME

wat moet die nepneger er nou weer in. is alleen maar gedaan zodat alle kleine meisjes ook naar de film gaan.
pi_26706155
Shrek
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dat Justin Timberlake zo'n stemmetje doet, boeit me dan weer niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:29:24 #11
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_26707196
Jw zag zijn foto al in shrek 2 voor de oplettende kijkers
pi_26709050
Ik vond alleen een paar stukjes in Shrek 1 leuk. Beetje jammer dat hij zijn vriendin zo moet volgen, straks wordt hij nog filmster
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Delivered without an information leaflet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop