Wiskunde in de brugklas, Frans voor het examen of een studie Personeel en Arbeid? Moeilijke formulieren van DUO? Iets weten over studiefinanciering of studentenverenigingen? Dit is het forum voor leerkrachten, scholieren en studenten, van brugklas tot uni
Ze wilden het ons kennelijk niet al te moeilijk maken waardoor we niks aan programmeertalen hoefden te leren. Dat leer je wel in een vervolgopleiding als je daar belang bij hebt. Ik vind het eerder een rare school waar jij dan op hebt gezeten als je dat allemaal moes leren...
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Je mist niet veel... Ik heb het ook gedaan, ondanks dat ik helemaal niets met informatica heb en het ook niet kon, en had toch nog een 7 op mijn eindlijst...
Informatica was eitje bij ons Vooral in Pascal programmeren was leuk, omdat niemand dat snapte (behalve ik ) Ik heb het op de havo afgesloten met een 7,5 en op het vwo met een 8,5
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Zelfde als hier, wij hadden ook een project en toen hebben we gekozen om zo'n Lego Mindstorms ding te gaan bouwen en dan in een geavanceerdere taal te gaan programmeren. Uiteindelijk kon hij binnen een zwartomlijnt veld een bal vinden en die in het putje laten vallen.... daarvoor moesten alleen wel wat aanpassingen gedaan worden aan het veld, maar uiteindelijk is het allemaal gelukt
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Ik ben van de allereerste lichting 2e fase uit 1999. Bij ons was informatica nog een vak wat ind e kinderschoenen stond en eigenlijk niet veel voorstelde. We hebben wel veel aspecten gehad. Programmeren, Opstellen database, internet-sites bouwen, DFD's maken etc.
Vorig jaar liep ik stage op een middelbare school (als informaticastudent moest ik iets aan hun electronische leeromgeving doen). Daar bleek informatica inmiddels gegroeit te zijn tot een vak van behoorlijk nivo.