abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2005 @ 08:12:48 #51
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_26818179
Ziet er super gezellig uit Sugar !!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2005 @ 08:14:42 #52
43556 miss_dynastie
pi_26818184
Ziet er gezellig uit sjoeg
pi_26818518
Die placemats!! Heb je die ook gekregen?

Ik heb een boek gekregen en een kaart met een door Dylan gemaakte tekening erin Ik had niet verwacht dat ik iets zou krijgen, dus ik was wel verrast
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 8 mei 2005 @ 10:26:51 #54
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26818962
Een heel fijne moederdag allemaal !!!
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_26819076
Sugar wat een schattige foto

Ik ben ook verwend vandaag. Het leukste is toch wel dat als je op bed ligt en je hoort papa met de kids zo heerlijk meuten. Sssssssssssssssssssst, Bo heel hard "Janneke niet zeggen he tegen mama dat we ontbijt op bed brengen he" Mijn kadootje is een theekistje en dat weet mama lekker niet (haha nee hoor Bo ) Janneke geef jij dit!!! Meiden doe eens voorzichtig enz enz.

Mijn heerlijke ontbijtje. Waar de meiden heerlijk van mee hebben zitten smullen

Bo dr theekistje wat ze op de peuterspeelzaal gemaakt heeft (Ze was zo trots!!! )

En van Janneke kreeg ik dit. Nu kan ik heeeeeeeeeeeeeeeeerlijke zeepjes enzo uit gaan zoeken. Hier ben ik zo blij mee.

Maar bovenal ben ik blij met mijn meiden. Dat ik mama van hun mag zijn. Elke dag weer
En het ironische van het verhaal.......... de meiden zijn met oma mee zodat Geer en ik de tuin eens een keer gaan doen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 8 mei 2005 @ 10:49:06 #56
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26819228
Sugar en jessie, wat lief en gezellig allemaal!

Ik heb ontbijt op bed gekregen en het kadootje dat Noah op het kinderdagverblijf heeft gemaakt. Het is een vlinder met allemaal hartjes en de teksten "voor de allerleifste mama" en "ik hou van jou". Er is erkelijk niks daarvan wat volgens mij elfs met hulp door Noah gemaakt zou kunnen zijn maar goed. Het gaat om het idee Toen ie het "gaf" deed ie het in z'n mond, en net als Maria wilde Noah het ook eigenlijk niet loslaten
Kadootje van Micha komt nog geloof ik..

Oh en gisteren kreeg ik al een kaart van Noah (okay eigenlijk m'n zus) Met de omtrek van zijn handje erop getekend Had dat helemaal niet verwacht, dus dat was extra leuk. Heb Micha toch wel af en toe duidelijk moeten maken dat ie het niet moest vergeten
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:04:42 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_26819426
Wat lief Sugar! die placemats!!

En Jessie, wat heerlijk zeg!

Ik word er helemaal emo van
stormy waters...
sailin'
  zondag 8 mei 2005 @ 11:09:13 #58
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26819502
Oeh, ontbijtjes op bed
Hier was ik gewoon de pineut met vroeg opstaan
Daarna heb ik wel samen met Saskia het kadootje dat ze op het kdv had gemaakt uitgepakt.. Een mooie beschilderde bloempot (volgens mij heeft ze zowaar met een kwast geverfd ipv alleen maar met d'r handen ) met grond erin en zaadjes erbij. En Saskia mocht best het papiertje houden dat erom zat om mee te spelen

De zaadjes zijn meteen geplant (heb alleen geen idee wat voor zaadjes het zijn) en water gegeven.. Nu afwachten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26819658
Sugar wat leuk!!!
Jessie wat gezellig zo!!!

Ik werd vanmorgen verwend met beschuitjes met aardbeien en een kop koffie.
Djen had een schilderijtje van hout gemaakt met 1 moederkip en 3 kuikentjes
Van Djulian kreeg ik een dikke knuffel en het woordje mama gelijk gevolgd door dada te horen
  zondag 8 mei 2005 @ 11:22:10 #60
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26819679
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:36 schreef jessie het volgende:
Sugar wat een schattige foto

Ik ben ook verwend vandaag. Het leukste is toch wel dat als je op bed ligt en je hoort papa met de kids zo heerlijk meuten. Sssssssssssssssssssst, Bo heel hard "Janneke niet zeggen he tegen mama dat we ontbijt op bed brengen he" Mijn kadootje is een theekistje en dat weet mama lekker niet (haha nee hoor Bo ) Janneke geef jij dit!!! Meiden doe eens voorzichtig enz enz.

Mijn heerlijke ontbijtje. Waar de meiden heerlijk van mee hebben zitten smullen

[afbeelding]

Bo dr theekistje wat ze op de peuterspeelzaal gemaakt heeft (Ze was zo trots!!! )

[afbeelding]

En van Janneke kreeg ik dit. Nu kan ik heeeeeeeeeeeeeeeeerlijke zeepjes enzo uit gaan zoeken. Hier ben ik zo blij mee.

[afbeelding]

Maar bovenal ben ik blij met mijn meiden. Dat ik mama van hun mag zijn. Elke dag weer
En het ironische van het verhaal.......... de meiden zijn met oma mee zodat Geer en ik de tuin eens een keer gaan doen
Vooral die Lush bon doet het hem
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 8 mei 2005 @ 11:28:40 #61
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26819802
Mijn eerste moederdag
Werd vanochtend verrast met een ontbijtje op bed, verchillende warme broodje en gekookt ei en vooral niet te vergeten koffie.
Kreeg mijn kleine meid in de armen met een klein kadootje vast, een mama-boekje heb ik gekregen met leuke tekeningen van kindjes en allemaal lieve uitspraken over mama. Heb alleen wel mijn papier en slinger af moeten geven aan de kleine jongedame

Wij vieren bij mijn ouders wel moederdag gewoon een lekkere dag met zijn allen samen. Voor Zoë hebben we er een Omadag van gemaakt, mijn moeder krijgt een leuke foto van Zoë.

Vanavond gaan we met de hele Fam. uit eten omdat mijn oma gister jarig was dus wij gaan een heerlijke verwendag hebben vandaag
  zondag 8 mei 2005 @ 11:49:15 #62
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26820159
Moederdag is echtwel leuk!!

Van mijn lieve meisje kreeg deze mama een waar kunstwerk; gestempelde (wiebel-tenen-)voetjes (wat lief, wat lief!)met een lief gedichtje erbij
Lieve mama,
Ik ben nog te klein om een heel mooi lied te zingen, niet stil te staan en niet te springen.
Kus van mij, kus van mij, want met jou ben ik zo blij.
Heb genoten van een heerlijk ontbijt op bed, en als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog een prachtige armband als herrinnering aan mijn allereerste moederdag . Zo Lief.

En wat een lieve mama-foto's. Net wakker en vertederd. Herkenbaar!

[ Bericht 10% gewijzigd door Lishe op 08-05-2005 11:55:56 ]
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 8 mei 2005 @ 12:34:35 #63
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26821286
Kai heeft op de kinderopvang allemaal kleine vingerafdrukjes op een pollepel gezet en op de steel staat "voor mama van Kai". Meneerm@x heeft (volgens hem in opdracht van Kai) een grote collage gemaakt van foto's waar Kai en ik samen opstaan, de echo's en Kai's geboortekaartje. Verder natuurlijk ook nog een ontbijt op bed met bloempjes die Meneerm@x geplukt had in de tuin van de buren. En ik mocht ook nog uitslapen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_26821579
aan alle mama's: fijne moederdag!!
Het lijkt me heel special vooral de eerste moederdag.... geniet ervan dames!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 8 mei 2005 @ 12:49:46 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_26821621
rottdog, lishe en m@x... wat lief allemaal!
stormy waters...
sailin'
pi_26821656
Goedemorgen Moeders!!

ik mocht vanmorgen opstaan en kreeg op de bank mijn cadeautjes: een douchegel en body scrub van Dove, een mama pyama en een beker met de tekst 'de liefste mama".

En daarna werd ik weer naar bed gestuurd om te kunnen uitslapen en kreeg ik om 10.00 uur ontbijt op bed!!
pi_26821725
owja ... omdat ik oppas "moeder" ben kreeg ik van mijn schatten gisteren een heerlijke fles shampoo/badschuim
Ze hadden het verstopt en ik moest op zaterdag mijn allereeerste "zondag-moederdagcadeautje "zoeken
*smolt helemaal*

het past niet helemaal in dit topic maar als oppas-moeder is moederdag ook wel een beetje special dus
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  FOK!fossiel zondag 8 mei 2005 @ 13:48:06 #68
2628 Karin
pi_26823027
O wat een leuke kadootjes allemaal. Sugar wat een prachtig hart En allemaal lekkere ontbijtjes

Hier ook een ontbijtje (niet op bed want ik was veel te ongeduldig, moest echt nodig plassen en dus naar beneden). En Bram had op het kinderdagverblijf een mooie houten tulp in een potje geschilderd. En vanmorgen samen met papa nog een mooie tekening gemaakt.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:57:53 #69
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26824742
Mijn derde moederdag, maar eigenlijk heb ik meer een moederweek achter de rug, zow wat is een kraamtijd toch geweldig! Ik ben heerlijk verwend, ieder dag weer!
Voor mij geen knutselwerkjes, maar wel supermooi beddengoed cadeau gekregen.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26824765
vanmiorgen Danny wakker ´geschopt´ dat de kids ongeduldig werden )en mama ook'. Lekker koffie op bed gehad en een boel kusjes van alle kanten. Tja en toen werd het kadootjes tijd, en dat met een vent die zijn kont nog kwijt zou raken was een probleem. Hij had het verstopt maar wist niet meer waar

Dus bed uit en na een kwartiertje zoeken vonden we het eerste kado terug, het kadootje van alicia. Een fotolijstje die ze geverfd had met een tekening erin. Nummer 2 vonden we gelukkig wat sneller (badschuim van Jayden) en het tostiijzer had ik gelukkig zelf opgeruimd.

We hadden voor oma ook geknutseld ('een wc/douchepakket van frans bauer met nep badzout enz) en hebben daar moederdag verder 'gevierd' met taart en koffie.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:03:03 #71
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26824901
Jeetje wat leuk allemaal
En Jessie ik kan er niks aan doen maar twee van die meiden naast je bed
Dat is toch bijna te!mooi

Wij waren eigenlijk met z'n tweetjes vandaag. moest werken maar kwam vanmorgen namens Jolie nog even wat brengen. Bloemen, 2 kaartjes voor het zwembad en een haar elastiek. En het allermooiste, een boekenlegger met verf van Jolietje er op
  zondag 8 mei 2005 @ 15:23:26 #72
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26825458
Ontbijt op bed: Tijdstip 6.30 , na de flessen.
De kinderen lag overigens alweer totaal onwetend van hun cadeautje in hun bedjes te keuvelen tegen elkaar. (Doen ze sinds een week 's ochtends tegen elkaar , zoooo lief.)
  zondag 8 mei 2005 @ 16:16:49 #73
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26826988
Uit een gesloten topic:
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:56 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik kreeg een onwijs gave beautycase

Dat tussen de kam en de spiegel is een doosje oogschaduw
Hij is leuk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26827646
Oke oke oke, jullie hebben tranen bij mij getoverd.
Ik vind jullie foto's en verhalen super om te zien en te lezen
Ik ben dus helemaal alleen vandaag
Misschien krijg ik mijn moederdag nog wel op een andere dag deze week, wie weet.
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2005 @ 17:42:31 #75
81992 Githa
pi_26829151
Wat super gezellig ziet dat er allemaal uit

Ik had helaas een slaapdienst dus kon niet blij verrast door Jordy worden wakker gemaakt maar hij zat bij thuiskomst heel lief met een cadeau onder de arm te wachten

en dit was het cadeau zo lief ! aldus vriendje heeft het bloed, zweet en tranen gekost om die voet er een beetje redelijk in te krijgen ik zie het zo voor me....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')