abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2005 @ 08:12:48 #51
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_26818179
Ziet er super gezellig uit Sugar !!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2005 @ 08:14:42 #52
43556 miss_dynastie
pi_26818184
Ziet er gezellig uit sjoeg
pi_26818518
Die placemats!! Heb je die ook gekregen?

Ik heb een boek gekregen en een kaart met een door Dylan gemaakte tekening erin Ik had niet verwacht dat ik iets zou krijgen, dus ik was wel verrast
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 8 mei 2005 @ 10:26:51 #54
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26818962
Een heel fijne moederdag allemaal !!!
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_26819076
Sugar wat een schattige foto

Ik ben ook verwend vandaag. Het leukste is toch wel dat als je op bed ligt en je hoort papa met de kids zo heerlijk meuten. Sssssssssssssssssssst, Bo heel hard "Janneke niet zeggen he tegen mama dat we ontbijt op bed brengen he" Mijn kadootje is een theekistje en dat weet mama lekker niet (haha nee hoor Bo ) Janneke geef jij dit!!! Meiden doe eens voorzichtig enz enz.

Mijn heerlijke ontbijtje. Waar de meiden heerlijk van mee hebben zitten smullen

Bo dr theekistje wat ze op de peuterspeelzaal gemaakt heeft (Ze was zo trots!!! )

En van Janneke kreeg ik dit. Nu kan ik heeeeeeeeeeeeeeeeerlijke zeepjes enzo uit gaan zoeken. Hier ben ik zo blij mee.

Maar bovenal ben ik blij met mijn meiden. Dat ik mama van hun mag zijn. Elke dag weer
En het ironische van het verhaal.......... de meiden zijn met oma mee zodat Geer en ik de tuin eens een keer gaan doen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 8 mei 2005 @ 10:49:06 #56
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26819228
Sugar en jessie, wat lief en gezellig allemaal!

Ik heb ontbijt op bed gekregen en het kadootje dat Noah op het kinderdagverblijf heeft gemaakt. Het is een vlinder met allemaal hartjes en de teksten "voor de allerleifste mama" en "ik hou van jou". Er is erkelijk niks daarvan wat volgens mij elfs met hulp door Noah gemaakt zou kunnen zijn maar goed. Het gaat om het idee Toen ie het "gaf" deed ie het in z'n mond, en net als Maria wilde Noah het ook eigenlijk niet loslaten
Kadootje van Micha komt nog geloof ik..

Oh en gisteren kreeg ik al een kaart van Noah (okay eigenlijk m'n zus) Met de omtrek van zijn handje erop getekend Had dat helemaal niet verwacht, dus dat was extra leuk. Heb Micha toch wel af en toe duidelijk moeten maken dat ie het niet moest vergeten
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:04:42 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_26819426
Wat lief Sugar! die placemats!!

En Jessie, wat heerlijk zeg!

Ik word er helemaal emo van
stormy waters...
sailin'
  zondag 8 mei 2005 @ 11:09:13 #58
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26819502
Oeh, ontbijtjes op bed
Hier was ik gewoon de pineut met vroeg opstaan
Daarna heb ik wel samen met Saskia het kadootje dat ze op het kdv had gemaakt uitgepakt.. Een mooie beschilderde bloempot (volgens mij heeft ze zowaar met een kwast geverfd ipv alleen maar met d'r handen ) met grond erin en zaadjes erbij. En Saskia mocht best het papiertje houden dat erom zat om mee te spelen

De zaadjes zijn meteen geplant (heb alleen geen idee wat voor zaadjes het zijn) en water gegeven.. Nu afwachten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26819658
Sugar wat leuk!!!
Jessie wat gezellig zo!!!

Ik werd vanmorgen verwend met beschuitjes met aardbeien en een kop koffie.
Djen had een schilderijtje van hout gemaakt met 1 moederkip en 3 kuikentjes
Van Djulian kreeg ik een dikke knuffel en het woordje mama gelijk gevolgd door dada te horen
  zondag 8 mei 2005 @ 11:22:10 #60
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26819679
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:36 schreef jessie het volgende:
Sugar wat een schattige foto

Ik ben ook verwend vandaag. Het leukste is toch wel dat als je op bed ligt en je hoort papa met de kids zo heerlijk meuten. Sssssssssssssssssssst, Bo heel hard "Janneke niet zeggen he tegen mama dat we ontbijt op bed brengen he" Mijn kadootje is een theekistje en dat weet mama lekker niet (haha nee hoor Bo ) Janneke geef jij dit!!! Meiden doe eens voorzichtig enz enz.

Mijn heerlijke ontbijtje. Waar de meiden heerlijk van mee hebben zitten smullen

[afbeelding]

Bo dr theekistje wat ze op de peuterspeelzaal gemaakt heeft (Ze was zo trots!!! )

[afbeelding]

En van Janneke kreeg ik dit. Nu kan ik heeeeeeeeeeeeeeeeerlijke zeepjes enzo uit gaan zoeken. Hier ben ik zo blij mee.

[afbeelding]

Maar bovenal ben ik blij met mijn meiden. Dat ik mama van hun mag zijn. Elke dag weer
En het ironische van het verhaal.......... de meiden zijn met oma mee zodat Geer en ik de tuin eens een keer gaan doen
Vooral die Lush bon doet het hem
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 8 mei 2005 @ 11:28:40 #61
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26819802
Mijn eerste moederdag
Werd vanochtend verrast met een ontbijtje op bed, verchillende warme broodje en gekookt ei en vooral niet te vergeten koffie.
Kreeg mijn kleine meid in de armen met een klein kadootje vast, een mama-boekje heb ik gekregen met leuke tekeningen van kindjes en allemaal lieve uitspraken over mama. Heb alleen wel mijn papier en slinger af moeten geven aan de kleine jongedame

Wij vieren bij mijn ouders wel moederdag gewoon een lekkere dag met zijn allen samen. Voor Zoë hebben we er een Omadag van gemaakt, mijn moeder krijgt een leuke foto van Zoë.

Vanavond gaan we met de hele Fam. uit eten omdat mijn oma gister jarig was dus wij gaan een heerlijke verwendag hebben vandaag
  zondag 8 mei 2005 @ 11:49:15 #62
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26820159
Moederdag is echtwel leuk!!

Van mijn lieve meisje kreeg deze mama een waar kunstwerk; gestempelde (wiebel-tenen-)voetjes (wat lief, wat lief!)met een lief gedichtje erbij
Lieve mama,
Ik ben nog te klein om een heel mooi lied te zingen, niet stil te staan en niet te springen.
Kus van mij, kus van mij, want met jou ben ik zo blij.
Heb genoten van een heerlijk ontbijt op bed, en als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog een prachtige armband als herrinnering aan mijn allereerste moederdag . Zo Lief.

En wat een lieve mama-foto's. Net wakker en vertederd. Herkenbaar!

[ Bericht 10% gewijzigd door Lishe op 08-05-2005 11:55:56 ]
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 8 mei 2005 @ 12:34:35 #63
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26821286
Kai heeft op de kinderopvang allemaal kleine vingerafdrukjes op een pollepel gezet en op de steel staat "voor mama van Kai". Meneerm@x heeft (volgens hem in opdracht van Kai) een grote collage gemaakt van foto's waar Kai en ik samen opstaan, de echo's en Kai's geboortekaartje. Verder natuurlijk ook nog een ontbijt op bed met bloempjes die Meneerm@x geplukt had in de tuin van de buren. En ik mocht ook nog uitslapen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_26821579
aan alle mama's: fijne moederdag!!
Het lijkt me heel special vooral de eerste moederdag.... geniet ervan dames!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 8 mei 2005 @ 12:49:46 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_26821621
rottdog, lishe en m@x... wat lief allemaal!
stormy waters...
sailin'
pi_26821656
Goedemorgen Moeders!!

ik mocht vanmorgen opstaan en kreeg op de bank mijn cadeautjes: een douchegel en body scrub van Dove, een mama pyama en een beker met de tekst 'de liefste mama".

En daarna werd ik weer naar bed gestuurd om te kunnen uitslapen en kreeg ik om 10.00 uur ontbijt op bed!!
pi_26821725
owja ... omdat ik oppas "moeder" ben kreeg ik van mijn schatten gisteren een heerlijke fles shampoo/badschuim
Ze hadden het verstopt en ik moest op zaterdag mijn allereeerste "zondag-moederdagcadeautje "zoeken
*smolt helemaal*

het past niet helemaal in dit topic maar als oppas-moeder is moederdag ook wel een beetje special dus
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  FOK!fossiel zondag 8 mei 2005 @ 13:48:06 #68
2628 Karin
pi_26823027
O wat een leuke kadootjes allemaal. Sugar wat een prachtig hart En allemaal lekkere ontbijtjes

Hier ook een ontbijtje (niet op bed want ik was veel te ongeduldig, moest echt nodig plassen en dus naar beneden). En Bram had op het kinderdagverblijf een mooie houten tulp in een potje geschilderd. En vanmorgen samen met papa nog een mooie tekening gemaakt.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:57:53 #69
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26824742
Mijn derde moederdag, maar eigenlijk heb ik meer een moederweek achter de rug, zow wat is een kraamtijd toch geweldig! Ik ben heerlijk verwend, ieder dag weer!
Voor mij geen knutselwerkjes, maar wel supermooi beddengoed cadeau gekregen.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26824765
vanmiorgen Danny wakker ´geschopt´ dat de kids ongeduldig werden )en mama ook'. Lekker koffie op bed gehad en een boel kusjes van alle kanten. Tja en toen werd het kadootjes tijd, en dat met een vent die zijn kont nog kwijt zou raken was een probleem. Hij had het verstopt maar wist niet meer waar

Dus bed uit en na een kwartiertje zoeken vonden we het eerste kado terug, het kadootje van alicia. Een fotolijstje die ze geverfd had met een tekening erin. Nummer 2 vonden we gelukkig wat sneller (badschuim van Jayden) en het tostiijzer had ik gelukkig zelf opgeruimd.

We hadden voor oma ook geknutseld ('een wc/douchepakket van frans bauer met nep badzout enz) en hebben daar moederdag verder 'gevierd' met taart en koffie.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:03:03 #71
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26824901
Jeetje wat leuk allemaal
En Jessie ik kan er niks aan doen maar twee van die meiden naast je bed
Dat is toch bijna te!mooi

Wij waren eigenlijk met z'n tweetjes vandaag. moest werken maar kwam vanmorgen namens Jolie nog even wat brengen. Bloemen, 2 kaartjes voor het zwembad en een haar elastiek. En het allermooiste, een boekenlegger met verf van Jolietje er op
  zondag 8 mei 2005 @ 15:23:26 #72
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26825458
Ontbijt op bed: Tijdstip 6.30 , na de flessen.
De kinderen lag overigens alweer totaal onwetend van hun cadeautje in hun bedjes te keuvelen tegen elkaar. (Doen ze sinds een week 's ochtends tegen elkaar , zoooo lief.)
  zondag 8 mei 2005 @ 16:16:49 #73
3011 E.T.
pi_26826988
Uit een gesloten topic:
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:56 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik kreeg een onwijs gave beautycase

Dat tussen de kam en de spiegel is een doosje oogschaduw
Hij is leuk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26827646
Oke oke oke, jullie hebben tranen bij mij getoverd.
Ik vind jullie foto's en verhalen super om te zien en te lezen
Ik ben dus helemaal alleen vandaag
Misschien krijg ik mijn moederdag nog wel op een andere dag deze week, wie weet.
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2005 @ 17:42:31 #75
81992 Githa
pi_26829151
Wat super gezellig ziet dat er allemaal uit

Ik had helaas een slaapdienst dus kon niet blij verrast door Jordy worden wakker gemaakt maar hij zat bij thuiskomst heel lief met een cadeau onder de arm te wachten

en dit was het cadeau zo lief ! aldus vriendje heeft het bloed, zweet en tranen gekost om die voet er een beetje redelijk in te krijgen ik zie het zo voor me....
  zondag 8 mei 2005 @ 19:00:35 #76
3011 E.T.
pi_26830884
Danosa

*bedenkt dat hier ook nog zo'n afdruk-kit staat..* toch maar 'ns doen
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2005 @ 19:11:44 #77
43556 miss_dynastie
pi_26831113
Wow Jordy, dat hebben jij en papa mooi geknutseld zeg!
pi_26831174
Leuke verhalen allemaal

Danosa, volgens mij is het vandaag gewoon geen moederdag in Groningen
  zondag 8 mei 2005 @ 22:10:15 #79
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26837045
Vandaag werd het dus bekend waar die blauwe verf nu verder gebleven was en nee Luchtbel het was geen smurf.
Een mooie tekening met veel vingers en vegen in diverse kleuren, waaronder blauw.
"Voor de allerliefste moeder van de hééééééééle wereld". Dat ben ik dus.
Ontbijtje gehad ook en verder hebben we de beide oma's verblijd met 2 afschuwelijke maar helemaal zelf bekladderde fotolijstjes. En ze moeten ze in de kamer zetten.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2005 @ 22:24:52 #80
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26837535
ik heb een medaiileachtige ketting gekregen van luca
pi_26838039
deze moeder is ook lekker verwend: ook al zo'n heerlijk uitgebreid ontbijt op bed (met eitje, wat grappig dat zag ik hier meer , verse jus en lekkere warme broodjes). alleen wel ERG vroeg (weet niet eens precies hoe vroeg maar 't was nog geen 7uur in ieder geval) dus ik weet al wat ik voor volgend jaar vraag: iets later graag! ook kreeg ik 3 rode rozen, + een heel mooi kraslot, met kaarsvet bedekt, zodat ik echt moest krassen. (heb hier G's foto even vervangen door z'n fok!-icoontje, geloof niet dat hij met z'n hoofd op i-net wil) hihi met m'n slaperige hoofd dacht ik eerst dat 't een gewoon kraslot was. en op de achterkant stonden nog een mooie omtrek van de vuist van Anna, de hand van Piet, en de duim van papa. heb de prijs meteen in ontvangst genomen en mocht gelukkig nog even verder slapen met Anna, Piet & Pa gingen naar beneden. maar we zouden bezoek krijgen (nog steeds kraamvisite...) dus echt lang uitslapen was er ook niet bij. 's middags gezellig met z'n vieren naar de kinderboerderij gewandeld/gefietst (Piet op z'n driewieler-met-duwstang). en G heeft heerlijke pannekoeken gebakken en nog afgewassen ook.
  zondag 8 mei 2005 @ 23:08:24 #82
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_26839111
Hier een heerlijk onbijtje gehad, met croissantjes, jammie. Verder heeft Connor een gedichtje voorgedragen waarin ik uiteraard de liefste mamma was Verder had hij een juwelendoosje gemaakt op school, echt heel leuk( hij kan alleen niet als zodanig dienst doen, hij is namelijk iets te scheutig geweest met lijm ) Ewen had zelf een moederdag "verassing" verzonnen. Die was namelijk vanmorgen naar beneden geslopen en heeft daar de tafels en stoelen heel feestelijk bestempeld met neushoorns Van mijn mannetje(namens de kinderen natuurlijk ) heb ik vier pandora schakels gekregen, heel mooi. Ik ben echt in de watten gelegd, heb werkelijk nog geen ruk gedaan vandaag, heerlijk uitgeslapen, lang gebadderd met Kian. `s Middags zijn we naar mijn ouders gegaan en hebben daar gegeten, een heel geslaagde dag al zeg ik het zelf!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  FOK!Babe zondag 8 mei 2005 @ 23:50:39 #83
11324 shmoopy
pi_26840397
Moederdag 2005.

Ik stommel rond 10 uur m'n bed maar eens uit, ik ben toch wakker en heb geen zin om te gaan liggen wachten.
Vanachter de Nintendo: "Hoi, mam! Lekker geslapen?"

Ja, hoor, prima.
So far so good.

Na een kwartiertje begin ik toch wat onrustig te worden en vraag net even te bits aan vriendlief of hij dat gedeelte van de krant al uit heeft.

Na een half uur en 2 koppen koffie, de krant waarvan geen letter tot me doorgedrongen is en wat gewone zondag-ochtendgesprekjes begint het een beetje te knagen.
Ze zullen me toch niet vergeten zijn?

Een beetje hardhandig zet ik wat dingen klaar voor het kadootje dat ik nog voor m'n eigen moeder af moet maken, en als de jongste naast me komt zitten om te 'helpen' hoor ik mezelf zeggen:"Ja, leuk, hé, da's voor oma, voor moederdag."

Nog geen reactie.

Pas als ik tegen de kinderen zeg dat het wel tijd wordt om zich aan te kleden om het moederdagkadootje naar oma te brengen zie ik vriendlief een beetje wit om de neus worden.

"Oh nee, dat is vandáág!"

Ik heb me bescheurd toen hij de rest van de ochtend uit pure wanhoop allerlei huishoudelijke klusjes heeft lopen doen.
Alles, álles om goed te maken dat hij zich een week had vergist.

I'm over it now, ik kan er alweer over praten, en we stellen het gewoon een weekje uit.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 9 mei 2005 @ 00:15:09 #84
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26841171
ik werd wakker gemaakt door kyllian hij riep mama wakker worden cadeautjes !!!!!
kreeg eerst een puntenslijper kwastjes voor make-up kyllian werd ongeduldig want die wilde ook wel een cadeautje die begon te denken dat hij jarig was
toen een haarborstel een kam een ruggenschrobber een hartjes spiegel zo ding voor je ogen om mee te slapen en hele grote doos vol make-up nagellak enz enz en een nagelverzorgingsset met nageldroger enzo en dan zaterdag een parkietje ben heerlijk verwent en kreeg als ontbijt een lekker kopje koffie en het tabletje voor mijn maag die moet op nuchtere maag en na een uurtje kon ik lekker eten had ook echt het moederdag gevoel echt heerlijk...

leuk om jullie verhaaltjes te lezen en al die schattige zelfgemaakte cadeautjes zijn ook super !
  maandag 9 mei 2005 @ 00:22:00 #85
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26841351
Hehe Shmoopy misschien wel handig, over twee zondagen verdeeld kunnen er natuurlijk meer klusjes gedaan worden
  maandag 9 mei 2005 @ 00:25:19 #86
23152 Lucille
Smartass
pi_26841429
Shmoops

Lullig, maar ik moet er wel om lachen.

Anyway, he got the message.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2005 @ 00:26:39 #87
43556 miss_dynastie
pi_26841459
Shmoop

En Toot? Heeft vriendje het dit jaar goedgemaakt?
pi_26841539
Een moeder.

Een moederdag. Slaat nergens op. Ben altijd blij met mijn moeder. En dat weet ze zo ook wel.
pi_26844348
Om 8.00 uur kwam Damon bij ons in bed gekropen en is vlak erna met papa naar beneden gegaan (ik was nog zooo moe). David is bij me in bed gelegd om lekker te drinken.
Papa vroeg hoelaat ik mijn ontbijtje wilde...(10.30 is prima dankje )

om 10.30 kreeg ik ontbijt en een cadeautje van Damon (een broche van macaroni) en een prachtig liedje wat schoorvoetend en verlegen door Damon werd gezongen

Dat was moederdag eigenlijk weer want ´s middag heb ik de kinderen afgezet bij mijn ouders en zijn we naar een concert in Tilburg gegaan (waar ik later die avond nog in de parkeergarage/auto heb zitten kolven....... jaja rocknroll .... )
  maandag 9 mei 2005 @ 09:34:15 #90
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26845130
Schmoopy! , maar ik zou hem inderdaad dan ook maar 2 dagen misbruiken, heeft ie wel verdiend.

En Lily, idd erg rocknroll!!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_26881224
oowww, smoop, dat worden mooie copensatiecadeautjes

Hier gescoord, buiten een heeeeeerlijk knuffelochtend in bed met docher en manlief:

- een cd van garbage
- een zelfgemaakte trofee van Danielle
en en en EN een GPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(en zo lezende ben ik weer zeer ontroerd door alel verhalen van die schattige kindertjes, en wat bijzonder Melonovy, in de kraamtijd moederdag..)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 15:03:21 #92
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_26884076
ik kreeg vorige week zondag ontbijt op bed, omdat ik 'te vroeg mama geworden was, ook ietsje eerder moederdag-ontbijt-op-bed'
En eergisteren nog een mooi boekje van Neelix gehad, "net als mijn mama". Daarna naar mijn ouders gegaan voor (mogelijk de laatste) moederdag van mijn moeder. Was ook wel speciaal en apart. Kreeg ik daar van mijn vader nog een bosje bloemen, waar ik helemaal verbaasd over was

Vandaag was de eerste wen-ochtend van Ela op t kdv, kreeg ik toch ook nog een moederdagkadootje: een kaart/foto klemmetje om neer te zetten (ehh, snappen jullie t nog) en een met ela's voetjes bestempelde kleurplaat-bloem erin. en dat hadden ze in de 3 uur dat ze aan t wennen was gefrobelt! waw! ik vind t nu al een leuk kdv
..en laat gaan...
pi_26887878
Nou mijn eerste moederdag leek erg veel op die van Schmoopy. Mannetje was het dus vergeten. Toen hij voor zichzelf croissantjes had gemaakt en er op de valreep ook een aan mij aanbood en ik zei dat ik me mijn eerste moederdag ontbijt toch wel anders had voorgesteld begon er iets te dagen. Excuus was dat ze bij hem thuis vroeger ook niets aan moederdag deden dus hij wist niet dat er ontbijt op bed en een klein kadootje bij 'hoorde'. Ben de hele dag best verdrietig geweest, ''t zullen m'n hormonen ook nog wel zijn net als bij Catootje vorig jaar maar het is toch m'n eerste moederdag, daar had ik echt naar uitgekeken. En aangezien mannetje normaal gesproken erg attent en romantisch is had ik toch wel wat verwacht. Aankomende zondag mag hij in de herkansing trouwens, en ik heb hem dit topic doorgestuurd om inspiratie op te doen ;-) Wedden dat hij met een hangertje met drie briljantjes thuiskomt (want verder dan de openingspost zal hij wel niet gekomen zijn..). Wordt vervolgd...
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2005 @ 18:06:17 #94
81992 Githa
pi_26888887
Ohw wat triets Ladybos en schmoopy mannen hebben vaak ook hele vette dikke hints nodig he
Kan me voorstellen dat je baalt.

Jdee, da's een leuke verassing idd moeilijke tijden he meid .... maar op naar vrijdag de 13e voor wat positief nieuws
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')