Mijn eerste moederdag was niet echt eentje met leuke herinneringen.
Ik was net zelf een week of 6 moeder, dus vreselijk speciaal. Ik had me er echt ontzettend op verheugd, niet zozeer voor kadootjes, maar ik ben moeder! Die dag was er ook voor mij!
Helaas hoorden we vrijdags vóór moederdag dat mijn schoonmoeder terminaal kanker had en in de laatste fase van haar leven zat. Haar laatste moederdag, mijn eerste. Die dag hebben we met de hele familie fotos gemaakt en bij elkaar gezeten. Een dubbel gevoel.
Het jaar daarop zouden we het over doen, mijn tweede moederdag! Helaas brak toen de hel voor ons los, de ramp in Enschede waar we met onze neus bovenop (nou ja, bovenop... in) zaten. Mijn tweede moederdag was er 1 met kleding en spullen uitzoeken voor mijn zusje en zwager die alles kwijt waren, tegen de tv aangeplakt zitten voor nieuwe informatie en lam geslagen bij elkaar zitten.
Derde moederdag hebben we maar niet gevierd.
Vanaf dat de dames kadootjes maakten op het kdv en nu kleuterschool vieren we het weer, met zelf gemaakte frutsels. Helaas moest ik de frutsels weer inleveren nadat ik ze bekeken had, zij hebben ze tenslotte gemaakt, en zijn er erg blij mee!
Dat vind ik nog het schattigste. Misschien mag ik het dit jaar wel houden
Screw them.
We're going home.