Wij hebben meer een gelegenheid nodig om een kadootje aan op te hangenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:55 schreef moussy het volgende:
Door Peet gekochte kadootjes doen me niks, dus dat hebben we na het eerste jaar meteen afgeschaft. Ik ben zijn moeder niet
en een apple ibook geven voor moederdag niet?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wij hebben meer een gelegenheid nodig om een kadootje aan op te hangen
'Zomaar' een Apple Ibook kopen is wat.... decadent...
Ja, precies... dat dat mannetje van mij uberhaupt lang genoeg stil heeft kunnen zitten om iets voor mij te makenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:31 schreef E.T. het volgende:
De zelfgemaakte frutsels hebben emotioneel een heel andere waarde.. Daar kan ik echt tranen om laten
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en een apple ibook geven voor moederdag niet?
dan kan ik je nog wel wat tips geven: ter gelegenheid van hemelvaartsdag, pinksteren, een zonnige zaterdagmiddag, een verregende maandagochtend, de duizendste verschoonde poepluier en zo kan ik nog uuuuuren doorgaan met het opnoemen van gelegenheden die uitnodigen voor het geven van kado's (al dan niet decadent)
ik ben gewoon tevreden met een door luca geplukte bos veldbloemen. en daar heeft hij gelukkig geen speciale dag voor nodig.
Wow... rustig maar hoor.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en een apple ibook geven voor moederdag niet?
dan kan ik je nog wel wat tips geven: ter gelegenheid van hemelvaartsdag, pinksteren, een zonnige zaterdagmiddag, een verregende maandagochtend, de duizendste verschoonde poepluier en zo kan ik nog uuuuuren doorgaan met het opnoemen van gelegenheden die uitnodigen voor het geven van kado's (al dan niet decadent)
ik ben gewoon tevreden met een door luca geplukte bos veldbloemen. en daar heeft hij gelukkig geen speciale dag voor nodig.
welnee joh, maak je niet druk. voor mijn part koop je elke dag wat leuks voor dr.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wow... rustig maar hoor.
Ik zal d'r een bloemetje geven. De ibook bewaar ik tot d'r verjaardag.
Mag dat wel?
nou, als je een bizar moederdagverhaal wil, kan ik je dr wel een bezorgen hoor:quote:Op maandag 2 mei 2005 22:54 schreef E.T. het volgende:
Zullen we het nu weer gewoon over moederdag hebben en niet of het kado dat ik krijg wel of niet gerechtvaardigd is?
Dat hoeft niet, komt gewoon leuk uit.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
welnee joh, maak je niet druk. voor mijn part koop je elke dag wat leuks voor dr.
maar waarom moet dr in vredesnaam een speciale dag aan gehangen worden?
Geloof me, ik heb geen enkel excuus nodig om geld uit te geven.quote:voel je je minder bezwaard als je een excuus hebt om dat ding te geven?
We bedoelen gewoon hetzelfde hoor.quote:niet doen, ik zou me juist lullig voelen omdat ik in de commercie weer gelukt is om geld uit mijn zak te kloppen.
ik geloof niet dat ik het goed onder worden breng....
ik bedoel alleen maar dat er niks mis is met een iBook voor je vrouw kopen. maar die kan je ook geven op een doordeweekse stoffige donderdag. of zoiets.
nou ja, ik blijf onduidelijk sorry....
Zullen we ophouden over de laptop.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:11 schreef moussy het volgende:
Nou ja op mij komt het over dat ze een excuus aangrijpen om een laptop te kopen. Zo kopen wij ook vaak wat, maar nemen geen dag als excuus
maar net hoe 't uitkomt. ik til niet zo zwaar aan moederdag, en mijn moeder ook niet. wel leuk om even iets liefs te laten horen natuurlijk. ik vond het vorig jaar wel bijzonder om moederdag voor 't eerst als moeder mee te maken, gewoon om me er weer even extra van bewust te zijn dat ik echt moeder ben!quote:Op maandag 2 mei 2005 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Gaan jullie nog naar de eigen ouder(s)?
Nee, mijn moeder zegt dat ik nu zelf Loederdag heb en daar van moet genieten. Dus wij hebben opa & omadagquote:Op maandag 2 mei 2005 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Gaan jullie nog naar de eigen ouder(s)?
Dat doe je dan, heh?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:56 schreef shmoopy het volgende:
Mijn eerste moederdag 'vierde' ik in het ziekenhuis.
Mijn oudste lag daar in de couveuse op de IC, en toen ik mijn dagelijkse bezoek bracht zag ik op de couveuse een in elkaar geknutseld groot papieren hart liggen met daarop een lieve tekst.
Hadden de verpleegkundigen gedaan.
Ik heb wel even staan slikken.
Ik denk 'waar zit jij nou over tequote:
Wat sneuquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:36 schreef Catootje het volgende:
Mijn eerste moederdag: hij is het (ondanks heel veel herhaling van mijn kant) vergeten.....ik heb drie dagen (was nog wel in mijn hormonale tijd) lopen huilen, zoooo erg vond ik het. Ik schrok er zelf van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |