La Claire maakt zich niet populair.quote:Kink in de kabel voor Essent kijkers...
De mensen die Veronica kijken via Essent hebben alsnog pech. Veronica is door Essent namelijk op het PreviewTV-kanaal gezet. Over enkele weken wordt Veronica door Essent uit het zenderpakket gehaald. Vervolgens zal Veronica plaats moeten maken voor een zender uit het Digitale zenderaanbod.
BRON: Yorin forum

* Viking84 essent abonnee isquote:

Ik hoop voor jou (en alle andere Essent kijkers) dat het niet doorgaat.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:55 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 essent abonnee is
als dat echt zo is en ik daardoor geen ONM meer kan kijken, ga ik handtekeningen verzamelen

Toch niet zo simpel dat je niet weet wie je kabelboer is?! Anders kun je nog voor onaangename verrassingen komen te staan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:27 schreef haagse_elfje het volgende:
gelukkig ben ik maar een simpele kabel kijkster...

Hier staat er momenteel geen Veronica op het preview channel van Essent.....quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop voor jou (en alle andere Essent kijkers) dat het niet doorgaat.
Ik heb gelukkig geen Essent, maar mocht UPC () dit geintje hier ook ooit willen flikken, dan heb ik gelukkig nog een schotel als backup.
![]()

gewoon Casema....quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Toch niet zo simpel dat je niet weet wie je kabelboer is?! Anders kun je nog voor onaangename verrassingen komen te staan.![]()

Heeeeeeeej, tof man!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:10 schreef Wup het volgende:
Om een dood vogeltje te voorkomen
een kleine ode [ en als aanmoediging to finish the job ]
Hillard Kroon Ode [/url] ~ [4.34 min; 14.2 Mb] ~

Handtekening is terug van weggeweest... net als Croky... en Hillard.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:26 schreef Wup het volgende:
gewoon codecs ophalen voor wmp, maar Iwan heeft zn handtekening vervalst zie ik:)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |