abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32937118
Wij kijken al die programma's wel. Maar alleen omdat we zelf aan het verbouwen zijn. Klusprogramma's schijnen helemaal 'in' te zijn.

Leukste vind ik wel 'Het Blok' of 'Help, mijn man is een klusser'. Maar dat heeft meer met het 'leed van anderen te maken wat goeie tv oplevert' . Programma's waar kinderen een huis verbouwen vind ik duf: kun je een bepaald resultaat verwachten....
  vrijdag 9 december 2005 @ 10:44:47 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32939366
Ik kijk zo weinig tv dat ik het vaak allemaal vergeet, maar als ik kijk vind ik ze nog steeds wel leuk.
Of het is omdat je er iets van op steekt of omdat je dat wat ze maken/doen zo lekker kan afkraken.
pi_32947109
We blijven er niet voor thuis, maar mogen er graag naar kijken. Vooral voor de inspiratie, want er zijn nog wel wat klussen over in ons eigen klushuis. Klussen en Wonen was ons favoriet, maar die zijn we kwijt sinds het naar RTL is verhuisd. (En Ellemieke doet ook al niet meer mee.....). Nu dus eigenlijk alleen nog EHeT.

Daarnaast blijft Het Blok idd. mega vermaak. Ze hadden volgens mij dit jaar de stellen gecast op confrontaties. Die Paul en Mascha, wat een loosers. Jammer dat het weer bijna afgelopen is.
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:56:42 #55
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33146290
Vroeger vond ik ze echt tof. Ik spreek nu van de woelige jaren negentig van den vorigen eeuw. Naar mijn idee bóuwden ze toen nog echt wat. Schuren en bijkeukens en dakkapellen und so weiter.

Nu zie ik het zoveelste hittepetitje (ik kijk altijd meteen naar de nagels... weet je snel genoeg of mevrouw écht van klussen houdt) een ganse straat in Nederland lastigvallen met haar gesponsorde tamponeersetje en schuif ik altijd snel de gordijnen dicht! Als ze mij maar niet aandoet voor een spontane sjabloneer-, tamponeer- of figuurzaag-je-eigen-disneylamp-metamorfose.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 25 december 2005 @ 17:26:15 #56
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_33397483
ik deel de mening van Duderinnetje!
Vroeger maakte EH&T er écht iets van, met hun klushuis, heel handig. Misschien niet voor elke situatie toe te passen,maar wel voor inzicht te krijgen. Als ik er nu naar kijk, erger ik me af en toe eraan hoe ze 't doen. Dan denk ik hardop dat het zo écht niet kan...

Vroegâh toen het logo nog in computergraphics was en RTL4 nog gewoon RTL4 was... zonder belspelletjes tussendoor! Toen ze complete trappenhuizen, keukens, woonkamers en badkamers aanpakten zoals het hoorde, met brute kracht een muur eruit sloegen en ook lieten zien hoe het vooral niét moest! Da's namelijk ook belangrijk!
Jammer jammer...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_33407719
Ik mag het van mijn vrouw niet meer kijken, ik erger me werkelijk groen en geel aan de sluik reclames. Ik ga er zelfs schreeuwend voor de tv van zitten.

Nou ja sluik reclames, laat dat sluik maar weg.
  maandag 26 december 2005 @ 10:47:48 #58
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_33409743
quote:
Op maandag 26 december 2005 02:33 schreef Marsepein het volgende:
Ik mag het van mijn vrouw niet meer kijken, ik erger me werkelijk groen en geel aan de sluik reclames. Ik ga er zelfs schreeuwend voor de tv van zitten.

Nou ja sluik reclames, laat dat sluik maar weg.
Ja en wat dacht je van die "Klussen" die ze tegen woordig hebben?

Waar zijn de echte klussen gebleven?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_33409844
meestal kijk ik wel, soms steek je nog wel eens wat op, maar over het algemeen is het maar matig. Alles gaat altijd goed, terwijl dat natuurlijk niet zo is
  dinsdag 27 december 2005 @ 10:10:44 #60
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_33432965
Vroeger waren er inderdaad meer grote klussen en complete verbouwingen. Tegenwoordig bepalen volgens mij de sponsoren de klus, zodat hun artikelen erin gebruikt kunnen worden.

Zie ik in EH&T een accuboormachine met een lampje: "Ja, tegenwoordig hebben ze met boormachines met een lampje. Dan kun je tenministe zien waar je boort. Heel handig". Oh ja, vroeger niet natuurlijk, dan boorde je een gat en dan hopen dat het gat op de goed plaats zit.

U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
The pain was enough to make a shy bald buddhist reflect and plan a mass murder.
pi_33434053
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:10 schreef Saabmobiel het volgende:
Vroeger waren er inderdaad meer grote klussen en complete verbouwingen. Tegenwoordig bepalen volgens mij de sponsoren de klus, zodat hun artikelen erin gebruikt kunnen worden.

Zie ik in EH&T een accuboormachine met een lampje: "Ja, tegenwoordig hebben ze met boormachines met een lampje. Dan kun je tenministe zien waar je boort. Heel handig". Oh ja, vroeger niet natuurlijk, dan boorde je een gat en dan hopen dat het gat op de goed plaats zit.

Precies, of dat ze in ene besluiten om het onkruid tussen de tegels uit te borstelen met een of ander duur apparaat, wat half werkt, ipv een mes er doorjassen
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:54:55 #62
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_33435134
Inderdaad, ook al zo'n drama product

[ Bericht 2% gewijzigd door Saabmobiel op 27-12-2005 11:55:26 (inderdaad is met 1 i) ]
U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
pi_33961854

[/quote] ........................
dan boorde je een gat en dan hopen dat het gat op de goed plaats zit.

beetje spanning moet er zijn......

dat is altijd zo geweest, dat t een sponsor programma is, en\of om luie kerels aan de gang te krijgen,
tot dat ze de brillenwinkel eruit hebben gegooit als sponsor.
je bent niet blind , mik op t rode licht. je kunt t wel!
De Puta Madre
pi_33969287
quote:
je bent niet blind , mik op t rode licht. je kunt t wel!
Zoals een mikpunt in een urinoir

Maar ze brengen het op een manier dat je alleen met het nieuwste van het nieuwste een fatsoenlijk gat kan boren..

En de apparatuur wordt wel steeds beter, maar de basis blijft hetzelfde: een machine om een gat in de muur te maken. En om nu elk jaar de laatste collectie black & Decker in huis te halen...
pi_34072720
om nu elk jaar de laatste collectie black & Decker in huis te halen...

of in een keer goed, ik kreeg een dikke klopboor machine voor moederdag. bijna niet te tillen, echt gaaf kadootje, nu hoef ik niks meer te lenen,
mijn wraak was zoet.
een TV op de slaapkamer, voor voetbal te kijken,

De Puta Madre
  zondag 15 januari 2006 @ 02:19:28 #66
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34072814
quote:
Op zondag 15 januari 2006 02:16 schreef Killer_Mom het volgende:
een TV op de slaapkamer, voor voetbal te kijken,
Heb je die TV wel volgens de tips van hobby henk / bob of what ever aangesloten?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 15 januari 2006 @ 02:20:21 #67
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34072838
Ik kijk alleen het programma met Fabienne
pi_34074559
Weet je waar ik zelfs voor thuis blijf?Dan wel de video voor programmeer? "de verbouwing" van de NCRV Geweldig, real life klussen, en er gaat altijd wat anders/fout noem t maar op. maar t is wel "echt".....

je kan btw op ncvr.nl op uitzending gemist "oude"afleveringen kijken, uitzendingen in november j.l gingen niet door in het voorjaar is "onze"Frans Bromet " erweer. dacht in ieder geval dat hij zo heette

[ Bericht 3% gewijzigd door Cybersijp op 15-01-2006 14:35:37 ]
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_34120312
Ik kijk zowel naar EHT, als Klussen en Wonen (of hoe dat nu heet) en dat wat er voor zit Thuis in Nederland ofzo en Tuinruimers. Ook af en toe De Verbouwing. Niet omdat ik daar nu zoveel van leer ofzo, maar best grappig te zien wat ze nu weer hebben gedacht. Af en toe wel heel erg triest.

Dennis Mulder, Nico Zwinkels en Rob Verlinden (de tuinhomo werdt hij hier genoemd ) mogen best bij mij langs komen, De rest mag weg blijven.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:08:52 #70
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34120410
quote:
Op zondag 15 januari 2006 02:20 schreef PLAE@ het volgende:

Ik kijk alleen het programma met Fabienne
Want die is ook verbouwd
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_34121089
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Want die is ook verbouwd
Een goeie. En daar bestaand ook 'klus' programma's van
pi_34146141
quote:
Op zondag 15 januari 2006 02:19 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Heb je die TV wel volgens de tips van hobby henk / bob of what ever aangesloten?
draaadloos, heel t huis

[ Bericht 21% gewijzigd door Killer_Mom op 18-01-2006 01:16:32 ]
De Puta Madre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')