Ja en wat dacht je van die "Klussen" die ze tegen woordig hebben?quote:Op maandag 26 december 2005 02:33 schreef Marsepein het volgende:
Ik mag het van mijn vrouw niet meer kijken, ik erger me werkelijk groen en geel aan de sluik reclames. Ik ga er zelfs schreeuwend voor de tv van zitten.![]()
Nou ja sluik reclames, laat dat sluik maar weg.![]()
Precies, of dat ze in ene besluiten om het onkruid tussen de tegels uit te borstelen met een of ander duur apparaat, wat half werkt, ipv een mes er doorjassenquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:10 schreef Saabmobiel het volgende:
Vroeger waren er inderdaad meer grote klussen en complete verbouwingen. Tegenwoordig bepalen volgens mij de sponsoren de klus, zodat hun artikelen erin gebruikt kunnen worden.
Zie ik in EH&T een accuboormachine met een lampje: "Ja, tegenwoordig hebben ze met boormachines met een lampje. Dan kun je tenministe zien waar je boort. Heel handig". Oh ja, vroeger niet natuurlijk, dan boorde je een gat en dan hopen dat het gat op de goed plaats zit.
Zoals een mikpunt in een urinoirquote:je bent niet blind , mik op t rode licht. je kunt t wel!![]()
Heb je die TV wel volgens de tips van hobby henk / bob of what ever aangesloten?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:16 schreef Killer_Mom het volgende:
een TV op de slaapkamer, voor voetbal te kijken,
Want die is ook verbouwdquote:Op zondag 15 januari 2006 02:20 schreef PLAE@ het volgende:
Ik kijk alleen het programma met Fabienne![]()
![]()
draaadloos, heel t huisquote:Op zondag 15 januari 2006 02:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je die TV wel volgens de tips van hobby henk / bob of what ever aangesloten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |