JAAAA, Duncanquote:Op maandag 2 mei 2005 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Duncan van In holland staat een huis.Duncan
In Holland staat een huisquote:Op maandag 2 mei 2005 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Duncan van In holland staat een huis.Duncan
jah, en dan zit je met die troep.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:22 schreef krakkemieke het volgende:
Wat! Latex op hout? Hahaha!
en dan gan we nu de... heg zetten...die.......zetten we op.......2 meter........afstand van.........de schutting, zodat...........quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:01 schreef B.A.Trix het volgende:
Die tuinman van eigen huis & tuin praat net alsof ie net een marathon achter de rug heeft.. krijg t zelf bijna benauwd door dat asmatisch gedoe van die man..![]()
die, is ook niet ........inorde......quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:15 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en dan gan we nu de... heg zetten...die.......zetten we op.......2 meter........afstand van.........de schutting, zodat...........
ergens is er een topic over, maar de secrch.......searce.........zoek t op...............doet t .............niet,
T valt me alleen wel op dat die mensen ALTIJD de hele schuur vol hebben liggen met spullen spullen die ze heeeeeeeeeeeeel toevallig nodig hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:01 schreef krakkemieke het volgende:
LOL, nee, valt erg mee.
Ik kreeg erg inspiratie van ze.
Dingen anders opbergen en ouwe gordijnen gebruiken als grand-foulards.....
Is toch erg he... hahahhaquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:15 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en dan gan we nu de... heg zetten...die.......zetten we op.......2 meter........afstand van.........de schutting, zodat...........
ergens is er een topic over, maar de secrch........doet t .............niet,
Restjes! En dat geloof jij?! Altijd de wereld aan verf en platen MDF in de schuur en een kast vol nieuwe stoffen. Jaja.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
De klusprogramma's op de BBC zijn leuk. Mijn favoriet is house invaders, waar ze gbruik maken van restjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |