Inderdaad een homo, want wie wil er nou vrijwillig een volwassen mannenhand in zijn reet?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:20 schreef Auticia het volgende:
Die Pino hè, is dat nou een jongetje of een meisje?
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad een homo, want wie wil er nou vrijwillig een volwassen mannenhand in zijn reet?
Ach ja. Pino heeft het er maar moeilijk mee.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:24 schreef Auticia het volgende:
[..].
Zelf heeft ie ook één zo'n slap handje hè.
Ja, ik sus naar zo'n fotoboek om foto's te kijken, staan er alleen maar van die mormels inquote:
Ik heb geen hamsters.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik sus naar zo'n fotoboek om foto's te kijken, staan er alleen maar van die mormels in
Heb je al een Bupa?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:29 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb geen hamsters.
Maar muizen en ratten zijn ook kutbeesten, je hebt gelijk.
De mensen die bij "ons" bij de Mac werken ...quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
De mensen die bij "ons" bij de Mac werken ...![]()
![]()
rotvolk
En dan kun je gratis die nieuwste burgers eten?quote:
Het werkt!quote:Op maandag 2 mei 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ow. Ik heb daar een medicijn voor:
KLIK
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:36 schreef bar_rel het volgende:
Ter afsluiting van het crewfeest zingen we met z'n allen "You'll never walk alone". Mocht je de tekst nog niet kennen, ga dan naar "Meer lezen"
OMG
Het is gewoon een feest, met hotdogs en burgers van te voren zodat je de hele avond kan dansenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En dan kun je gratis die nieuwste burgers eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |