1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | JPM01 DESZ4 Zwartsluis -Vaduz Excelsior'31 11 Rijssen zijle Flevo Boys B2 Emmeloord MasterMido Fc Wolvega3 Wolvega Dos37 Dos '37 6 Vriezenveen SJ Transvalia Rotterdam TLK OVCS Sittard Pekel Emmen C3 Emmen Stame W.S.C. B1 Waalwijk Jpzegthallo ASV Dronten Dronten Da_sandman GPC Vlissingen3 Vlissingen TradeMarkie SC Spirit '30 8 hoogkarspel Topmaat VV Clinge Clinge |
Ik ben blij.quote:Zo, ben weer terug van een middagje WKE. Leuk 2-2 toernooitje.
Uitslagen waren ook allen in ons voordeel, alle wedstrijden zeer ruim gewonnen. Met als uitschieter een 22-4 tegen vv WKE. De 6 andere wedstrijden steeds met minstens 6 doelpunten verschil gewonnen. Nu spelen we 9 juni in Emmen de finale 2 tegen 2. Wie weet pakken we daar ook iedereen in. .
Selectiewedstrijden.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:38 schreef stame het volgende:
Ons seizoen zit er ook weer op... alleen nog een paar toernooitjes
We zijn al weer bezig met volgend seizoen... selectiewedstrijden enzo
Bij ons zit het wel anders... bij ons wordt je vrijwel heel het seizoen bekeken door iemand voor het volgende jaar. Selectiewedstrijden zijn niet van heel groot belang, maar ze zijn er toch... ook met name om te kijken hoe je met de teamgenoten om gaat.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Selectiewedstrijden.. Gelukkig dat wij dat niet hebben, mensen die je totaal niet kennen beoordelen je dan op 1 potje.
.
Wij moeten donderdag en zaterdag 2 keer voor de competitie tegen Bargeres, en dan nog 2 wedstrijden. Eerst komt er nog een toernooi in Almere tussen, met dus o.a. FC Groningen C1 en AZ C1..
quote:Op maandag 2 mei 2005 17:30 schreef MasterMido het volgende:
Ik ben weer van de partij![]()
Zaterdag laatste wedstrijd van seizoen![]()
Ik hoop dat ik bij het 4e nog een paar keer kan invallen. Best leuk heleboel makkelijke tegenstanders.
veel overzichtelijker geworden officieel spelen wij speelronde 12 morgen....quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad zeg, nieuwsgierig als ik ben ben ik gelijk maar even gaan kijken. Ziet er fris uit!
ja ziet er fris uitquote:RROR
The requested URL could not be retrieved
While trying to retrieve the URL: http://127.0.0.1:8080/
The following error was encountered:
* Zero Sized Reply
Squid did not receive any data for this request.
Your cache administrator is webmaster.
Generated Thu, 05 May 2005 09:32:41 GMT by knvbsq02.knvb.nl (squid/2.5.STABLE6)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |