Wat moet je met een foto van een kerel met een snorquote:Op maandag 2 mei 2005 17:03 schreef BVO het volgende:
Nah, das hem niet, denk ik.
Dat is ook een foto van Ingmar hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 17:08 schreef BVO het volgende:
Daar vroeg ik toch niet om?? Ik vroeg om een foto van Ingmar!
Maar niet de Ingmar die ik zoek.quote:
Nee, Ingmar heet iequote:Op maandag 2 mei 2005 17:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die vent is bah.
Maar wie is het dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 17:12 schreef BVO het volgende:
Dat weet ik ook niet. Ken hem zelf ook niet.
Anders zou ik geen foto willen hebben.
Niet, zoek maar s op Google... hij heet Ingmarquote:
Het moet toch wel een héél erg knappe jongen zijn.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:13 schreef Tania18 het volgende:
En hoe weet je dan of het hem is als je hem niet kent?
In de link staat Pimquote:Op maandag 2 mei 2005 17:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Niet, zoek maar s op Google... hij heet Ingmar
Maar wie noemt z'n kind nou Ingmar... vreselijke naam
Ja, en ik denk niet dat hij er heel erg blij mee is dat iedereen nu zijn naam weetquote:Op maandag 2 mei 2005 17:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh wacht, nu denk ik dat ik weet wie Ingmar is![]()
Whehe, vanavond op tvquote:Op maandag 2 mei 2005 17:15 schreef BVO het volgende:
Albert Verlinde is uit het raam gesprongen.
Mail ze dan maarquote:Op maandag 2 mei 2005 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en ik denk niet dat hij er heel erg blij mee is dat iedereen nu zijn naam weet
Dus sorry Bob, die foto's ga ik niet posten
Ik krijg vast weer een Shok!-ban nu?!quote:Op maandag 2 mei 2005 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en ik denk niet dat hij er heel erg blij mee is dat iedereen nu zijn naam weet
quote:Op maandag 2 mei 2005 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Echt?quote:Op maandag 2 mei 2005 17:15 schreef BVO het volgende:
Albert Verlinde is uit het raam gesprongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |