quote:
Ik denk het nietquote:Op maandag 2 mei 2005 17:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien weegt ie wel 300 kg
Nee, is ook altijd zo'n afknapper.quote:
Nee, is ook altijd zo'n afknapper.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:32 schreef timbob het volgende:
[..]
want wat op die lijst staat is natuurlijk het neusje van de zalm op muziekgebied
Dan schoppen we 'm d'r uit... beetje in m'n sexkelder zittenquote:
Dat ie daar in stapt... wordt toch geen succes...quote:Op maandag 2 mei 2005 17:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, is ook altijd zo'n afknapper.
Carlo Boszhard gaat het presenteren..
Zeiden ze van Idols 2 ook.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat ie daar in stapt... wordt toch geen succes...
Ik zeg 't van Idols 3, dus wordt geen succesquote:
Mwah, denk het wel hoor. Nu hebben ze er laat ze maar lachen en de Toppers (walgelijke tvquote:Op maandag 2 mei 2005 17:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik zeg 't van Idols 3, dus wordt geen succes![]()
Audities zijn altijd wel leuk,... en dan zit er toch zo'n kleefeffect aan... je blijft toch kijken naar de volgende ronde... maar ik ga proberen Idols 3 niet te volgenquote:
Ik ook.quote:
Het leven, de wereld enzo...quote:
De Toppers vind ik prachtig ... lekker die foute humorquote:Op maandag 2 mei 2005 17:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, denk het wel hoor. Nu hebben ze er laat ze maar lachen en de Toppers (walgelijke tv) staan... kan alleen maar beter dus.
Ik vind de audities meestal het minste. Ja ik weet het, ik ben een loserquote:Op maandag 2 mei 2005 17:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Audities zijn altijd wel leuk,... en dan zit er toch zo'n kleefeffect aan... je blijft toch kijken naar de volgende ronde... maar ik ga proberen Idols 3 niet te volgenStoer joh
Ah, zieluuugquote:Op maandag 2 mei 2005 17:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind de audities meestal het minste. Ja ik weet het, ik ben een loser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |