abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29742207
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:22 schreef Chief het volgende:
Ik ben 4 jaar geleden van het dak gelazerd toen ik een schotel aan het ophangen was... heel stom toen ik de schotel oppakte (inc. bevestigingstang) werd het te zwaar op de ladder waardoor de onderkant omhoog kwam en dus de ladder de weg naar beneden had gevonden. Ik zette mijn handen op het dak en ik zou mezelf wel opvangen in de dakgoot.... dat lukte ook wel... maar dat dak was een leiendak... en die leien worden op zijn plaats gehouden door haakjes... één van die haakjes heeft de hele binnenkant van mijn linkerpink gezien. 9 hechtingen, zenuwen door en later viel er nog een stukje af . Het is nog niet helemaal in orde met die pink.

[afbeelding]
De pink

[afbeelding]
Het bewuste dak
Dat ging van een leien dakje (-1 matig)
pi_30138136
Mijn goden. Dit topic.

*gereedschapskist opbergt en nooit meer tevoorschijn haalt*
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:55:09 #103
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_30138343
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:47 schreef Allan24 het volgende:
Mijn goden. Dit topic.

I follow you......but not on Twitter
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:59:14 #104
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_30138449
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:47 schreef Allan24 het volgende:
Mijn goden. Dit topic.

Zal je zien dat je uitschiet met de kaasschaaf of zo

Ik baal eigenlijk best wel dat ik geen kluswond heb om mee te pimpen
Wat voor klusmodje ben je dan
* Twijfelende blik werpt op nieuwe decoupeerzaag...
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_30138684
gezien het feit dat ik zelden goede voorzorgsmaatregelen neem ben ik er tot nog toe altijd best goed vanaf gekomen. Haal wel altijd en eeuwig mijn handen aan van alles en nog wat open maar dat is volgens mij gewoon aangeboren (loop altijd met een voorraadje pleisters rond).

Heb alleen één keer in mijn hand geboord, toen ik met mijn vrije hand de plaat waar ik van onderaf in aan het boren was, kennelijk niet helemaal juist geplaatst had.
Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
pi_30139853
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:59 schreef Duderinnetje het volgende:

* Twijfelende blik werpt op nieuwe decoupeerzaag...
Decoupeerzagen (en hun grote broer de circelzaag) zijn eng.
pi_30287273
Vrijdag begonnen om een nieuw bureau te maken van mdf, ik dus de werkbank pakken en een mdf plaat an 70 bij 70 eropgelegd. Net dat ik de decoueerzaag wil pakken glijd die mdfplaat er af, precies op me grote teen, was binnen 10 sec blauw. De nagel begint nu een beetje los te laten en het doet nog steeds veel pijn.
pi_57019898
Welke Fok!kers staan er binnenkort in de krant? ik neem aan dat ik niet de enige ben die dit meeltje gehad heeft:
quote:
Dag Meneer Boekel (?),

Voor een artikel voor de Geassocieerde Pers Diensten over ongelukken ben ik op zoek naar verhalen van mensen die wel eens gewond zijn geraakt bij het klussen of tuinieren. Ik kwam op de site van forum fok terecht waar ik uw verhaal las. Zou u uw verhaal nogmaals over de telefoon aan mij kunnen vertellen? Ik hoop dat dit wellicht morgen nog mogelijk is! Kunt u mij vertellen of en wanneer dit mogelijk is? Alvast bedankt!

Hartelijke groeten,

Annemieke Kooper, redacteur GPD
Nou heb ik er niet zo'n behoefte aan om in de krant te komen, maar het doet me wel herinneren aan een dom / bizar voorval wat ik laatst had...Na jaren zonder ongelukken...

Vanaf November ongeveer leggen we de oude zeilboot van mijn baas op een mooi plekje in de gemeentehaven met verlichting erin, dat geeft een prachtig plaatje, maar bij mij ook een gaatje...

We gebruiken voor de verlichting een verlichting-slang, die we voor de stevigheid met ty-wraps vastmaken aan een touw. Nu stak ik mijn hoofd uit een luik in het voordek, en kreeg dat touw / lichtsnoer tegen m'n hoofd...precies met een ty-wrap in mijn oor! Nou dan weet je dus eerst even niet wat je gebeurt, maar ik kan verklappen dat het niet echt fijn is als zo'n ty-wrap door je trommelvlies prikt.

Het is nu ruim 3 maanden later, na 3 weken was m'n trommelvlies weer dicht en hoorde ik alles weer normaal, alleen heb ik nu wel continu een pieptoon in m'n oor (vergelijkbaar met de piep van een oude tv...maar dan harder...) erg fijn...misschien gaat het nog over maar dat wist de kno arts niet zeker, voorlopig lijkt het wel steeds erger te worden.

PS. dit is een heel oud topic maar met de zoekfunctie kon ik geen andere topics hierover vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')