Welke Fok!kers staan er binnenkort in de krant? ik neem aan dat ik niet de enige ben die dit meeltje gehad heeft:
quote:
Dag Meneer Boekel (?),
Voor een artikel voor de Geassocieerde Pers Diensten over ongelukken ben ik op zoek naar verhalen van mensen die wel eens gewond zijn geraakt bij het klussen of tuinieren. Ik kwam op de site van forum fok terecht waar ik uw verhaal las. Zou u uw verhaal nogmaals over de telefoon aan mij kunnen vertellen? Ik hoop dat dit wellicht morgen nog mogelijk is! Kunt u mij vertellen of en wanneer dit mogelijk is? Alvast bedankt!
Hartelijke groeten,
Annemieke Kooper, redacteur GPD
Nou heb ik er niet zo'n behoefte aan om in de krant te komen, maar het doet me wel herinneren aan een dom / bizar voorval wat ik laatst had...Na jaren zonder ongelukken...
Vanaf November ongeveer leggen we de oude zeilboot van mijn baas op een mooi plekje in de gemeentehaven met verlichting erin, dat geeft een prachtig plaatje, maar bij mij ook een gaatje...
We gebruiken voor de verlichting een verlichting-slang, die we voor de stevigheid met ty-wraps vastmaken aan een touw. Nu stak ik mijn hoofd uit een luik in het voordek, en kreeg dat touw / lichtsnoer tegen m'n hoofd...precies met een ty-wrap in mijn oor! Nou dan weet je dus eerst even niet wat je gebeurt, maar ik kan verklappen dat het niet echt fijn is als zo'n ty-wrap door je trommelvlies prikt.
Het is nu ruim 3 maanden later, na 3 weken was m'n trommelvlies weer dicht en hoorde ik alles weer normaal, alleen heb ik nu wel continu een pieptoon in m'n oor (vergelijkbaar met de piep van een oude tv...maar dan harder...) erg fijn...misschien gaat het nog over maar dat wist de kno arts niet zeker, voorlopig lijkt het wel steeds erger te worden.
PS. dit is een heel oud topic maar met de zoekfunctie kon ik geen andere topics hierover vinden.