dat zou indd wel een goede zijn,..quote:Op maandag 2 mei 2005 11:41 schreef Sjoe538 het volgende:
foto's? kunnen we je harder uitlachen![]()
:
:D
![]()
1!11!!!!! one
Ach, hij is toch al lelijk genoeg.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:34 schreef het_ismij het volgende:
[..]
dat zou indd wel een goede zijn,..![]()
![]()
Vooral die hoofdwonden, kunnen we kijken of ze groter hadden gemoeten of niet,..![]()
Ik weet het niet,..ken um verder nietquote:
zeg nou maar jaquote:Op maandag 2 mei 2005 13:20 schreef het_ismij het volgende:
[..]
Ik weet het niet,..ken um verder niet![]()
Ja je bent al lelijk genoeg,..quote:
Volgens mij is TS weer neergemept??quote:Op maandag 2 mei 2005 13:37 schreef t-8one het volgende:
FOTO'SS
Kan ookquote:Op maandag 2 mei 2005 08:48 schreef knox_ het volgende:
[..]
Kan ookMaar kommop, ben je echt verbaast dat je gehoekt wordt als je dat soort dingen doet
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:31 schreef Sambijbal het volgende:
[..]
Jij doet zeker een kappersopleiding...
Net zo lui als je was toen je ging pissen onder de bar ipv fatsoenlijk op het toilet?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:42 schreef Sambijbal het volgende:
Foto's zijn er, maar die staan op mijn telefoon en ik ben toevallig te lui om ze op de PC te zetten..
Je kan het niet laten om op mij te reageren he? Geeft niks, ik ben mij ervan bewust hoe interessant ik ben, dus ik kan het begrijpen.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:30 schreef poepsie het volgende:
[..]
![]()
Dank je wel voor het laten genieten van de hele familie![]()
Weet je hoe druk het was?!quote:Op maandag 2 mei 2005 21:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Net zo lui als je was toen je ging pissen onder de bar ipv fatsoenlijk op het toilet?
Hoezo jij moet toch ook steeds melden in een topic over het zogenaamd vreemdgaan enz.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:42 schreef Sambijbal het volgende:
[..]
Je kan het niet laten om op mij te reageren he? Geeft niks, ik ben mij ervan bewust hoe interessant ik ben, dus ik kan het begrijpen.
Graag gedaan trouwens.
Jezus, doe even niet zo triest mens. Get a life.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:11 schreef poepsie het volgende:
[..]
Hoezo jij moet toch ook steeds melden in een topic over het zogenaamd vreemdgaan enz.
Tuurlijk genieten we met volle teugen. Nu heb ik iets te vertellen in t klooster tegen je leuke vriendjes en is me dag in eindhoven nog beter.
Na regen komt zonneschijn en krijgt iedereen wat hij verdiend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |