quote:
Doe het gewoon in het Nederlands, dan maak je jezelf tenminste niet internationaal belachelijk.quote:I need to get some sleep! I hope I won't fell asleep in bath!
Lees mijn eerste logquote:Op maandag 2 mei 2005 10:00 schreef Sambijbal het volgende:
[..]
[..]
Doe het gewoon in het Nederlands, dan maak je jezelf tenminste niet internationaal belachelijk.
Nee, ik had al moeite met 1 regel ontcijferen. Hup, ga weer terug een spoiler op je auto zetten en doe nog wat afvallen.quote:
Ah, je hoofd kan het niet aan. Ook wel logisch eigenlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 10:09 schreef Sambijbal het volgende:
[..]
Nee, ik had al moeite met 1 regel ontcijferen. Hup, ga weer terug een spoiler op je auto zetten en doe nog wat afvallen.
En van welke ' stoere ' oldbie ben jij een kloon danquote:Op maandag 2 mei 2005 10:23 schreef Sambijbal het volgende:
[..]
Nee, deze lelijke newbietrog is te makkelijk.
M8 jij noemt echt iedereen newbie maaruh,..quote:Op maandag 2 mei 2005 10:23 schreef Sambijbal het volgende:
[..]
Geregistreerd op: dinsdag 18 maart 2003 @ 15:35quote:Op maandag 2 mei 2005 10:23 schreef Sambijbal het volgende:
[..]
dude, 't is ook niet overduidelijk dat dit een kloon is?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sorry maar je "ik probeer stoer te doen met iedereen afzeiken-posts" werken niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:23 schreef Sambijbal het volgende:
[..]
Of het is gewoon een newbie die een klein beetje ingelezen heeftquote:Op maandag 2 mei 2005 10:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
dude, 't is ook niet overduidelijk dat dit een kloon is?
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of het is gewoon een newbie die een klein beetje ingelezen heeft
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of het is gewoon een newbie die een klein beetje ingelezen heeft
quote:Op maandag 2 mei 2005 08:18 schreef greatgonzo het volgende:
en wederom valt het voor sommige users niet mee om waarheid en fictie uit elkaar te halen..
Ah! Ik zal eens gaan ruiken of je geurvlaggen inmiddels zijn verwijderd. Die portiers daar zijn inderdaad geen mietjes.quote:Op maandag 2 mei 2005 08:21 schreef Sambijbal het volgende:
[..]
Mensen uit Shittard kunnen het bevestigen, ik stond/zat/lag/vloog bij De Buren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |