Ik laat me over het algemeen niet zo leiden door recensies. Het is bij Devils & Dust trouwens volgens mij wel zo dat het een "you'll either love it or hate it" album is. Als ik de recensies op internet eens bekijk is het vaak of lovend, of uitermate slecht.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:17 schreef Prep2Fight het volgende:
Heb hem nog niet geluisterd, wel een zeer matige recensie in de volkskrant...
Ik had het boekje er ook bij nodig. Ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:06 schreef Prep2Fight het volgende:
Heb het album al een tijdje, en vind het best mooi
Alleen soms slikt ie veel woorden in en is hij HEEL slecht te verstaan en dat is heel vervelend al zeg ik het zelf
precies, de teksten zijn trouwens als je het leest wel goed, maar dan moet je het echt lezenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:08 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik had het boekje er ook bij nodig. Ik dacht dat het aan mij lag.
Zag vanochtend heel toevallig de clip van Dust & Devils langs komen, ja in grote uitzondering werd een keer goede muziek uit gezonden op MTV. En ik was meteen verkocht. Heb dus meteen heel het album, maar beluisterd. En het is in één woord: Fantastisch. Het doet mij heel erg denken aan de laatste cd van Johhny Cash. Dat heeft ook zo'n ouderwets man met gitaar en geweldige teksten-gevoelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:20 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
precies, de teksten zijn trouwens als je het leest wel goed, maar dan moet je het echt lezen![]()
ja, bij de cd zat inderdaad een prachtige DVD! Kippevel!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zag vanochtend heel toevallig de clip van Dust & Devils langs komen, ja in grote uitzondering werd een keer goede muziek uit gezonden op MTV. En ik was meteen verkocht. Heb dus meteen heel het album, maar beluisterd. En het is in één woord: Fantastisch. Het doet mij heel erg denken aan de laatste cd van Johhny Cash. Dat heeft ook zo'n ouderwets man met gitaar en geweldige teksten-gevoel
Moeilijk te vergelijken vind ik..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:42 schreef cafca het volgende:
Hoe is dit album nou, in vergelijking met Nebraska? (mijn favoriete Springsteen album)
Te jong? Nee toch? Niemand is daar te jong voorquote:Op zondag 12 juni 2005 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Absolute aanrader![]()
Toen ik hoorde (nog voor de release) dat het in de richting van The Ghost of Tom Joad en Nebraska ging, hield ik m'n hart vast. Ik ben geen fan van deze 2 albums, uitgezonderd de nummers Across the Boarder en Reason to believe. Misschien ben ik ook nog wel gewoon te jong om de diepere betekenissen achter de teksten te snappen en waarderen![]()
Maar ik was bij de eerste luisterbeurt van D&D helemaal verkocht! Waar The Ghost of Tom Joad soms 1 lang nummer lijkt (imo), heeft D&D wél gewoon afwisseling tussen langzame en uptemponummers. Geweldige stem (JUIST in All I'm Thinking About), mooie teksten, superdvd, en de foto op de tweede pagina van het boekje is misschien wel de mooiste die ik ooit van Springsteen heb gezien. Hulde aan Corbijn! (Was hij ook niet verantwoordelijk voor de foto's van Johnny Cash in het boekje van Solitary Man?? Correct me if I'm wrong)
Ik vind het ZO jammer dat ik geen kaartje heb kunnen krijgen voor het concert volgende week zondagEn m'n ouders wel
En dat heeft deze studente nou dan weer net nietquote:Op zondag 12 juni 2005 20:54 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
En tja, kaartjes zijn nog wel te krijgen alleen moet je daar veel geld voor neerleggen![]()
En deze puber ook nietquote:Op zondag 12 juni 2005 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En dat heeft deze studente nou dan weer net niet
Nee, maar zeg het maar hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Absoluut ja!
Het is zeker niet toegestaan om dit over te laten lopen in een "Wat is je favoriete Bruce nummer" he?![]()
Hehe, dat was het openingsnummer op de trouwerij van mn zusquote:Op zondag 12 juni 2005 21:22 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nee, maar zeg het maar hoor![]()
Ik heb er meerdere.. zit nu weer Waiting on a sunny day te luisteren
precies.. mja zelfs dan vind ik het moeilijk!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hehe, dat was het openingsnummer op de trouwerij van mn zusMn hele familie is vrij Springsteenfan.
Ik vind het veel te moeilijk om 1 nummer uit te kiezenDan liever 1 van elk album
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |