Dat is meteen zo tuttig vind ik. Maar smaken verschillen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:50 schreef Oblivion het volgende:
Dat ziet er strak uit T-A!
Alleen had ik de tegels op de vloer baksteen gewijs gedaan...![]()
Die is nog in bestelling.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is meteen zo tuttig vind ik. Maar smaken verschillen.
Maar waar blijft de rest van de keuken T-A???
Is volgens mij wel een ruime woning of niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:38 schreef Beaker het volgende:
Zijn aan het verhuizen en dit is alvast een voorproefje
Vandaag hebben wij gaten gedicht![]()
En zo waren er nog een heleboel andere gaten ............
dat zijn wel een heleboel gatenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:38 schreef Beaker het volgende:
Vandaag hebben wij gaten gedicht![]()
De woonkamer
Gaten
En zo waren er nog een heleboel andere gaten ............
Is het niet zo dat je een huis na verkoop altijd op moet leveren met de gaatjes gedicht? Daar staat me iets van bij...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:38 schreef Beaker het volgende:
- mooi huissie! -
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:40 schreef Beaker het volgende:
We hebben nog maar vier dagen de sleutel van het huis en het gaat ( tot nu toe ) helemaal goed
Is volgens mij alleen bij huur hoor. Bij koop krijgen ze alles erop en eraan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Is het niet zo dat je een huis na verkoop altijd op moet leveren met de gaatjes gedicht? Daar staat me iets van bij...
Ik maakte hier mijn borst al nat, want ik heb ook aardig wat lijstjes her en der hangen.
Bij huur is het ook niet altijd zo...heb net een huurhuis gekregen, wat wel een gaten-kaas lijkt.... dus alles braaf wezen dicht smerequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is volgens mij alleen bij huur hoor. Bij koop krijgen ze alles erop en eraan.
Tenzij natuurlijk in het koopcontract anders overeen gekomen is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |