Tussenfoto's dan. En gewoon even bij de blauwe kleurstalen kijken wat je mooi vindtquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
De echte na-foto's komen pas volgend jaar: als ik geld heb voor nieuw meubilairMaar die komen nog wel. Eerst morgen verf halen, maar ik weet eigenlijk nog niet eens wat ik nu welke kleur wil hebben. Ja iets met blauw maar verder weet ik nog niet eens
Als de verf erover zit kun je nog een keer beoordelen of je het mooi vind of niet, ik heb geen idee of het wat gaat worden namelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet nog anderhalve maand wachten op mijn 'aardige grote opknapproject'.
Maar ben wel blij hier even te lezen af en toe, want mijn oog viel op het woord 'glasvezelbehang'. Was het alweer bijna vergeten, maar dat is zo gaaf en makkelijk en mooi.
*terug in oren knoopt!
Hoe wil je douchen in de keuken dan?quote:
Ik heb dat juist met gevaar voor eigen luchtwegen (en huid - wat een rotzooi is dat) uit alle hoekjes en gaten van mijn huis gepeuterdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet nog anderhalve maand wachten op mijn 'aardige grote opknapproject'.
Maar ben wel blij hier even te lezen af en toe, want mijn oog viel op het woord 'glasvezelbehang'. Was het alweer bijna vergeten, maar dat is zo gaaf en makkelijk en mooi.
*terug in oren knoopt!
O zeker, ben ik met je eens. Structuurverf is hopeloos spul (of ik ben er gewoon ook een klungel mee, dat kan ook nogquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het is idd klotespul. Mijn zusje heeft het op de babykamer en heeft dat heel handig uitbesteed aan haar schoonouders.
Ik vind het op zich wel heel erg mooi, met kleine vierkantjes of zo. Dan heb je niet echt een strakke gladde muur, maar hoef je ook niet te klooien met structuurverf.
Dat is een van de dingen die ik me heilig heb voorgenomen... nooit meer structuurverf!
Althans... niet ik die dat erop smeert iig.
Jazeker, we zitten er regelmatig en we zijn druk aan het sparen voor een mooi antiek kerkbankje of klepbankje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit, al in gebruik gehad/genomen ??
Oee dat is al lang geleden dat iemand hier ging posten..quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ivatje ik zie rode kruisjes.
En hoe staat het er nu mee Gizmore?
Dat kun je toch zien?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Klinkt goed Gizzy! Wat zijn het voor afbeeldingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |