haha we zijn maar amateurs hoor , en houten vloer is tikkie duur voor het aantal uur wat we het gebruiken. Lage Kosten Maximum Rendement. Houd er rekening mee dat het een pikkedonkere ruimte wordt waarbij er alleen kunstmatig licht komt. Dit ivm schaduwwerking. Er komt op 3,10 hoogte nog een plavond (voor bovenbuur de vloer). het lijkt nu heel ruimte lijkt. de ruimte is 61,2 m2 , dat is 80 % van de ruimte die ter beschikking komt. De muren zullen 18% grijs worden omdat de muren niet mogen reflecteren, maar je kan er wel weer kleur in brengen door dingen op te hangen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:43 schreef Gurb het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik voor een echte houten vloer gaan, laminaat past niet bij zo'n gebouw
nee geen groeven er komen papier rollen op te liggen en wat gebeurd er als iemand met naaldhakken erop staat en in zo'n groef gaat staanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Morpheus! Wat een gebouw zeg!
Laminaat kan overigens wel hoor. Als je niet het standaard beuken van de gamma neemt, en dan met een v-groef erin...
Wauw Boekel, wat een project! Ik geloof dat ik moedeloos zou worden van een jaar lang verbouwen, maar ik denk dat je wel énorm trots bent als je het huis eenmaal kan betrekken. Het is dan ook wel echt je 'kindje' geworden, zoals dat zo lelijk heet.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:14 schreef Boekel het volgende:
veel foto's...
Ik heb in april 2001 een huisje in Alkmaar gekocht, en precies een jaar later ben ik er gaan wonen. Inmiddels is het meestte werk gedaan, dingen die nog af moeten:
-dakterras (rvs frame is inmiddels klaar, klein stukje vloer en de bankjes / plantenbakken moeten nog af.
-"loopbrug" boven de woonkamer naar de 'studiehoek' vervangen door iets moois.
-badkamermeubel maken.
-hal+trap beneden opknappen (doe ik als laatste)
-schilderen!!! (heb ik nooit zin in maar is eigenlijk maar een paar avonden werk...)
Ik woonde gelukkig nog thuis voordat ik hier ging wonen, dus ik zou d'r bij wijze van spreken ook twee jaar over gedaan kunnen hebben. Het was destijds trouwens het goedkoopste huis in heel Alkmaar (uiteindelijk voor 185 k guldens gekocht) en stond al lange tijd te koop.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wauw Boekel, wat een project! Ik geloof dat ik moedeloos zou worden van een jaar lang verbouwen, maar ik denk dat je wel énorm trots bent als je het huis eenmaal kan betrekken. Het is dan ook wel echt je 'kindje' geworden, zoals dat zo lelijk heet.
Veel lof![]()
die duurt nog even , 11 juni wordt er nog een feest in die ruimte gehouden , daarna worden de muren dicht gemetselt en alle kieren dicht gemaakt en daarna kan er gestuct worden, dus heb nog even geduld.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die schuur! Wat een ruimte, wat een project!![]()
Ben zeer benieuwd naar de volgende foto's!![]()
U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:53 schreef Koningin het volgende:
Ben wel benieuwd nu naar de badkamer van Arthur
Wandtegels zijn "Metrop" mat wit 60x33cm. Vloertegels zijn Ilva Nero naturale 50x50cm.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
_Arthur , wat zijn het voor tegel ?
Wow, die douchekop is ook erg gaafquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:15 schreef _Arthur het volgende:
En zo ziet het er op dit moment uit:
[afbeelding]
Badkamer todo:
- glazenwand plaatsen voor afscheiding douche <-> rest van de badkamer
- zoeken naar een mooie natuurstenen wastafel
- verdere aankleding
Badkamer staat even op een laag pitje aangezien hij op dit moment functioneel bruikbaar is (lees, je kan douchen). Andere dingen gaan even voor.
Ja, dat zeker. Heb je er ook een losse handdouche bij?quote:
Gaaf die 4 extra sproeiers!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:15 schreef _Arthur het volgende:
En zo ziet het er op dit moment uit:
[afbeelding]
Badkamer todo:
- glazenwand plaatsen voor afscheiding douche <-> rest van de badkamer
- zoeken naar een mooie natuurstenen wastafel
- verdere aankleding
Badkamer staat even op een laag pitje aangezien hij op dit moment functioneel bruikbaar is (lees, je kan douchen). Andere dingen gaan even voor.
Neen. Dat zijn ondingenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Heb je er ook een losse handdouche bij?
Ja, maar vind het persoonlijk wel lekker om ook van een andere kant water te krijgen dan alleen van boven.quote:
Daarom zitten er ook nog 4 sproeiers aan de zijkantenquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar vind het persoonlijk wel lekker om ook van een andere kant water te krijgen dan alleen van boven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |