Ja als het goed is iets vlotter op het gas. Ik denk wel dat het niet erg merkbaar is met alleen die poulies.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:24 schreef Kolkie het volgende:
In principe reageert ie hierdoor toch vlotter op het gas? Zeg maar hetzelfde idee als het afdraaien van het vliegwiel toch?
Kwam gisteren trouwens in Enschede nog een rode, volledig originele S13 tegen... ik begin het idee te krijgen dat dat redelijk uniek is.
Ik volg je maar gedeeltelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:50 schreef Blackheart het volgende:
Wat die poelies betreft, alle beetjes helpen. Elke gram besparing op het gewicht komt uiteindelijk de acceleratie ten goede.
Maar om ze echt tot hun recht te laten komen. Alle audio, video en dergelijke-zoals passagierszetels-uit de wagen. Een simpele subwoofer doet het effect van de poelies volledig en overdadig te niet.
Simpel gebracht, als je zo ver gaat qua motortuning, dan ben je of wel een volbloed racemachine aan het bouwen, of een pimp my ride met zoveel mogelijk gespendeerd geld.
Een volledig "geICE'de" wagen heeft geen zaken te doen op een dragstrip, net zomin een top fuel dragster iets te zoeken heeft op een ICE competition.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:13 schreef Blackheart het volgende:
Tja Tjabbo, misschien dat mijn rare hobby er iets mee te maken heeft. maar volgens mij zijne r maar 2 soorten High End wagens. maximum comfort of maximum presaties.
Nee comfort ken ik niet......quote:Dat ben ik wel met je eens, maar er is ook nog zoiets als een snelle straatauto. Een auto waarbij het een genot is om erin te rijden (veel pk & koppel) terwijl je ook nog een zekere mate van comfort hebt.(Niet dat dat met deze auto per sé de bedoeling is. Dat kan NoIdea je beter vertellen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |