J&B gingen dus niet kijken naar de Taj Mahal. R&J wel en die bleven daar hangen. Uiteindelijk waren R&J alsnog eerder weg dan J&B en voordat Rinck in de auto stopte, maakte die allemaal belachelijke opmerkingen: "Wat zijn jullie dom zeg dat jullie niet zijn wezen kijken. Het was zo mooi. Genieten. Oh, oh, wat zijn jullie stom geweest. Bla bla bla"quote:Op maandag 2 mei 2005 12:34 schreef Nory het volgende:
[..]
Hmm, ik heb de laaste 10min niet meer kunnen kijken.. Wat is er nog gebeurd? Ik zag nog dat J&B voor de Taj Mahal stondenWat deed Rink? Kan me niet zo goed voorstellen, waarom hij iets onaardigs zou zeggen tegen zijn 'BBQ' clubje..
Ja, best wel. Alleen doet hij vervelend met z'n handen als hij in de camera praat.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat Art het wel oke doet, alleen voor de camera beweegt hij zo vreemd met z'n hoofd.
ze hebben toch 6 km gewandeld ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:46 schreef janimie het volgende:
het zou me niks verbazen als Rink en Jorien gaan winnen
Ik snap trouwens niet wat Just en B hadden uitgespookt in de 1.5 uur voorsprong die ze hadden op Rink en Jorien.
Haha bedankt, ik zal het maar niet tegen mn vriendin zeggenquote:
Daar sluit ik me dan ook bij aan ik kan elke uitzending goed om ze lachen. Echt fantastische instelling en ze liggen om de meest vage dingen uren te lachen. Echt fantastisch die tweequote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Rink verdwaalt of spoorloos verdwijnt en de rest van zijn leven in India moet slijten...
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:46 schreef barman het volgende:
Ik vrees trouwens dat Rinck en Jorien Baghwans zijn. Dat zijn zg hele softe mensen die ineens erg fel kunnen worden en altijd rode/gele/oranje kleren droegen. Vroeger.
Die verkering zal ook niet veel voorstellen, vast handje vasthouden tot je mag van de guru want als je echt met elkaar hebt ga je je niet met je pa aanmelden voor een lange reis.
dat zou wel tof zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:46 schreef HarigeKerel het volgende:
Jammer dat er eigenlijk geen gecombineerd Nederland/Belgisch team is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |