Vooral de trektocht van Krieke en Nathalie met Karla, Sofie en jawel ... Herman ! door de woestijn was gewéldig ...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:44 schreef misteriks het volgende:
Zondag kijkeh menseh
Was vanavond weer de moeite op den Bels![]()
Je moet de aflevering gezien hebben om te begrijpen wat ik bedoel, dus dat maakt niks uitquote:
Nee, ze had het te druk en had geloof ik ook geen internet thuis..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar is ze eigenlijk gebleven, post ze hier nog wel eens?
ik zou me wel diep schamen voor zo een vaderquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:34 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Nee, ze had het te druk en had geloof ik ook geen internet thuis..
Misschien vind ze het ook niet zo leuk wat er allemaal over Rinck is gezegd...
Maar Jorien is wel oke![]()
wie is Karen????quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:28 schreef janimie het volgende:
dat zijn ze ook, ik neem aan dat krieke en nathalie iig in de finale zitten, ik hoop dat sofi en karen er ook bij zitten, maar denk eerder dat rink en jorien het ver zullen schoppen aangezien sofi/karen altijd histerisch word bij sommige proeven en dat ze er daardoor niks van zullen bakken.
ik dacht ook de stem van Nathalie te herkennen die zegt "Bombay here we come." De omgeving waarin ze fietsten leeg me wel vrij afgelegen en zanderig dus misschien komt het uit de komende aflevering en is het dus niet zeker dat ze Bombay ook echt halen. Ik hoop het wel, samen met Karla en Sophie.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:07 schreef Nory het volgende:
Trouwens, elke keer in de intro (of aftiteling) zie ik 2 mensen op een fiets in de woestijn. Ik vind ze verdacht veel weghebben van Krieke en Natalie![]()
Nee, wat mij betreft mag Rink nu echt opdonderen, ik heb me genoeg aan 'm geergerd en hij komt anders wel heel dicht bij de overwinning. Ik vind het al erg dat Jeroen en Manja eruit liggen maar een overwinning van Rink zou echt zwaar onverdiend zijn. Rink en Jorien zijn elke etappe een na laatste geworden volgens mij en zitten er dus zwaar onverdiend nog steeds inquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:50 schreef Nory het volgende:
Stiekem had ik gehoopt dat N&K niet naar de finale gaan, dan konden we nog even ons blijven irriteren aan Rinck.
Er gaat niemand uit, maar er zit wél nog een andere verrassing voor de koppels aan te komen in die aflevering ...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Er gaat toch niemand uit deze keer? Tenminste, als ze zich aan het schema houden niet.
Lijkt me ook leuk trouwens erg uitgebreidde site kun je vinden via www.rtl.dequote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:27 schreef Darklight het volgende:
In Duitsland beginnen ze vanavond ook met Peking Express, op RTL
Moskou--Peking route
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |