abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26647736
met koninginnedag/nacht hebben ze bij mijn broer
purschuim op de auto gespoten. klote jeugd

nu is dat natuurlijk hard geworden, en niet meer te verwijderen.
nu zit er dus nog wel iets op, zeg maar een lijmlaagje heel dun.

hoe zou zoiets te verwijderen zijn?
met een chemisch goedje erover , is natuurlijk kans dat de lak beschadigd.
Op een doordeweekse zaterdagmiddag......
pi_26648856
Waar het mee werkt is aceton, maar dat is niet goed voor de lak. Ooit gebruikten we verdunner voor Tipp-ex (1,1,1 trichloorethaan) als grap om plastic koffiebekers aan elkaar te lijmen omdat die troep Polystyreen oplost. Koffiebekers worden gemaakt van Polystyreen en PURschuim is hetzelfde als Polystyreen. Maar helemaal zeker ben ik niet van dat laatste, ik ben geen chemicus. Maar heeft je broer geen casco-verzekering?
pi_26650012
rij eff met de auto naar een wasplaats voor bv. vrachtwagens. die hebben namelijk best agressief rijnigings spul (ze hebben een keer voor de fun iets van zoetigheid over mijn auto gesmeert kreeg ik dus ook niet meer weg met een normale spons en schoonmaakmiddel maar met een soort olie die ze daar hadden smeerde ik het er zo af. is het proberen waard iig)
  zondag 1 mei 2005 @ 22:04:54 #4
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_26650792
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:36 schreef whitebully het volgende:
rij eff met de auto naar een wasplaats voor bv. vrachtwagens. die hebben namelijk best agressief rijnigings spul (ze hebben een keer voor de fun iets van zoetigheid over mijn auto gesmeert kreeg ik dus ook niet meer weg met een normale spons en schoonmaakmiddel maar met een soort olie die ze daar hadden smeerde ik het er zo af. is het proberen waard iig)
Ja dat zou ik proberen of anders goed poetsen met commedant
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_26650929
quote:
Op zondag 1 mei 2005 22:04 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ja dat zou ik proberen of anders goed poetsen met commedant
zat ik ook al aan te denken maar ik gok dat je dan veel langer aan het poetsen bent
  maandag 2 mei 2005 @ 08:20:27 #6
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26658016
wat zijn dat toch voor grappen zeg kan me daar echt kwaad om maken. De eerste die ik zoiets aan mijn auto zie doen die hoek ik echt neer met een honkbalknuppel

ontopic: Je zou het kunnen proberen met kitverwijderaar ofzo of terpentine maar gebruik het met mate want dat tast je lak wel aan als je het niet daarna goed met water afspoelt.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26772289
purschuim is gewoon niet te verwijderen
me broer laat hem nu over spuiten , de motorkap.
jammer.
pi_26772956
busje purspuit reiniger doet wonderen krijg je pur overal vanaf
Zelfs van je huid

Maare doe het niet te vaak is niet echt gezond
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:52:17 #9
71115 Rnej
I walk the line
pi_26773063
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:52 schreef FiveseveN het volgende:
Koffiebekers worden gemaakt van Polystyreen en PURschuim is hetzelfde als Polystyreen. Maar helemaal zeker ben ik niet van dat laatste, ik ben geen chemicus.
PUR = Poly-urethaan

NIET hetzelfde dus...

maar je bent geen chemicus dus ik vergeef t je
pi_26773129
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:47 schreef Freecky28 het volgende:
busje purspuit reiniger doet wonderen krijg je pur overal vanaf
Zelfs van je huid

Maare doe het niet te vaak is niet echt gezond
dat werkt wat ik begreep alleen met verse schuim , en niet wat al een dag zit....
sprak net me broer, zn buurman ging nog een middeltje proberen, maar wat voor rommel dat is?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:36:08 #11
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_26773950
PUR in je uitlaat is ook leuk. Maar niet heus.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')