Ja dat zou ik proberen of anders goed poetsen met commedantquote:Op zondag 1 mei 2005 21:36 schreef whitebully het volgende:
rij eff met de auto naar een wasplaats voor bv. vrachtwagens. die hebben namelijk best agressief rijnigings spul (ze hebben een keer voor de fun iets van zoetigheid over mijn auto gesmeert kreeg ik dus ook niet meer weg met een normale spons en schoonmaakmiddel maar met een soort olie die ze daar hadden smeerde ik het er zo af. is het proberen waard iig)
zat ik ook al aan te denken maar ik gok dat je dan veel langer aan het poetsen bentquote:Op zondag 1 mei 2005 22:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja dat zou ik proberen of anders goed poetsen met commedant
PUR = Poly-urethaanquote:Op zondag 1 mei 2005 20:52 schreef FiveseveN het volgende:
Koffiebekers worden gemaakt van Polystyreen en PURschuim is hetzelfde als Polystyreen. Maar helemaal zeker ben ik niet van dat laatste, ik ben geen chemicus.
dat werkt wat ik begreep alleen met verse schuim , en niet wat al een dag zit....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:47 schreef Freecky28 het volgende:
busje purspuit reiniger doet wonderen krijg je pur overal vanaf
Zelfs van je huid
Maare doe het niet te vaak is niet echt gezond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |